رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به اینکه این 2 هزار تخت نیاز همه استان است، وزارت بهداشت با ساخت بیمارستان 2 هزار تختی در اهواز موافقت نکرد و قرار شد بیمارستانی با ظرفیت هزار تخت ساخته شود.
کد خبر: ۵۵۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷ 28 January 2018

 

وزارت بهداشت با ساخت بیمارستان 2000 تختی در اهواز موافقت نکرد

ایرج نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبود 2 هزار تخت بیمارستانی در خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه این 2 هزار تخت نیاز همه استان است، وزارت بهداشت با ساخت بیمارستان 2 هزار تختی در اهواز موافقت نکرد.

وی افزود: قرار شد که یک بیمارستان هزار تختی در اهواز به صورت فاینانس ساخته شود که مراحل ساخت آن پس از توافق نهایی با ایتالیا آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به بیماری‌های تنفسی در خوزستان پس از بروز پدیده ریزگردها و یا باران‌های آلوده تصمیم گرفته شد که در اهواز یک بیمارستان تخصصی در حوزه بیماری‌های تنفسی ساخته شود. البته این موضوع باید در بودجه لحاظ شود.

وی با اشاره به بحث‌های مطرح شده درباره افزایش بیماران سرطانی در خوزستان عنوان کرد: افزایش بیماران سرطانی مربوط به خوزستان و یا کشور نیست و به عنوان یک مسئله در جهان مطرح است اما باید بدانیم که میانگین بیماران سرطانی در خوزستان کمتر از میانگین جهانی است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار