رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر خبر داد
اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز این شهرستان به ریاست داودی معاونت استاندار و فرماندار ویژه و دبیری اداره میراث فرهنگی و حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲ 18 January 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان خدایاری رئیس میراث فرهنگی ایرانشهر گفت اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز این شهرستان به ریاست داودی معاونت استاندار و فرماندار ویژه و دبیری اداره میراث فرهنگی و حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد.

عبدالحمید خدایاری دبیر ستاد در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز از برپایی نوروزی متفاوت با برنامه هایی متنوع و متفاوت در این شهرستان خبر داد و خواستار عزم جدی و جهادی اعضای ستاد جهت تحقق آن و ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مسافرین و گردشگران ورودی به شهرستان شد.

وی افزود: تجهیز و افزایش خانه های بوم گردی و مجتمع ها و نمازخانه های بین راهی، ارائه پکیج های ویژه صنایع دستی، برگزاری انواع جشنواره های فرهنگی و هنری و ورزشی، برگزاری تورهای یک روزه درون و برون شهرستانی در نوروز 97 و فراهم کردن شرایط ماندگاری بیشتر مسافر و گردشگر در حوزه شهرستان و ارائه خدمات مطلوب از طریق پنجره واحد که مورد تاکید سازمان متبوعش است را از دیگر برنامه های ستاد اعلام کرد.

وی همچنین در ادامه گفت: در راستای خدمات دهی بهتر به مسافران نوروزی مطابق با دستورالعمل مسئولین و اعضای کمیته های ده گانه ستاد مشخص شدند و مقرر شد کمیته ها تا قبل از جلسه آینده که در نیمه دوم بهمن تشکیل خواهد شد با تشکیل جلسات بین بخشی گزارشی از فعالیتهای انجام شده در جهت فراهم نمودن زیرساختهای لازم را به دبیرخانه ستاد تحویل نمایند.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ایرانشهر در نظر دارد از طریق پنجره واحد و با انسجام و تعامل بیشتر بین کمیته های ده گانه و با نظارت دقیق نوروزی متفاوت را برای مسافران و گردشگران فراهم آورد تا با خاطره ای خوش این شهرستان و استان را ترک نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار