استاندار خراسان رضوی گفت: نظام جمهوری اسلامی نظام مستحکم است زیرا پایه های قدرتش بعد از ارزشهای الهی بر خواست مردم استوار است.
کد خبر: ۵۵۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 18 January 2018

به گزارش تابناک : علیرضا رشیدیان چهارشنبه شب در نشست با احزاب و گروههای سیاسی خراسان رضوی در مشهد افزود: به اعتراف دشمنان، هیمنه امنیتی نظام، اجازه حرکت به هیچ گروه معاند را نمی دهد لذا دشمنان نظام و انقلاب مترصد ناآرامیهای اجتماعی هستند تا بتوانند در لوای آن به حرکت و فعالیت علیه نظام بپردازند. 
وی با اشاره به شیوه های مختلف گروههای معاند برای ابراز مخالفت با نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: یک 
حرکت خزنده، تاریخ نگاری گروههای سلطنت طلب و تحریف و قلب حقایق تاریخی توسط آنهاست که همچنان تداوم دارد و نسل جوان را مورد هدف قرار داده است.
وی گفت: در ناآرامی های اخیر برخی نیروهای سیاسی در منفی بافی از یکدیگر سبقت گرفتند و به دستاورد های نظام نگاه سلیقه ای و جناحی انداختند و توجه نکردند که 75 درصد کسانی که در ناآرامیها حضور داشتند جوانان 15 تا 24 سال بودند که سیاه نمایی ها بر روی آنها تاثیر گذاشته بود و زود تحریک می شدند و صحنه اعتراض را به سرعت به صحنه اغتشاش تبدیل کردند.
رشیدیان افزود: آنچه مسلم است شروع نا آرامی ها در مشهد منشا داخلی داشت اما جریانهای خارجی به سرعت سعی کردند بر روی این موج سوار شوند.
وی اظهار کرد: پیامی که ملت در این حرکت داد این بود که از شرایط امروز خود راضی نیست اما اگر قرار باشد اصلاحاتی صورت بگیرد نباید در قالب ناآرامی رخ دهد.
وی گفت: مسئولان اجرایی، فعالان سیاسی و کنشگران فرهنگی و اجتماعی باید این پیام مردم را دریافت کرده و از تزریق نا امیدی به مردم خودداری کنند.
استاندار خراسان رضوی افزود: پایان ناآرامی ها به معنای حل مشکل نیست و ظرفیت شکل گیری دوباره این ناآرامیها وجود دارد لذا باید برای پرهیز از آنارشیستی شدن فضا راهکارهای مشارکتی را برای حضور مردم و تعامل آنها فراهم کرد.
وی اظهار کرد: شعار و مشی دولت اعتدال نیز این بوده است که فضا را برای مشارکت همه کسانی که مشی اعتدالی دارند چه از اصولگرایان و چه از اصلاح طلبان مهیا کند.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار