کد خبر: ۵۵۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 18 January 2018

تابناک / برنامه های دهه فجر از 12 تا 18 بهمن با حال و هوای شهادت حضرت فاطمه زهرا( س) و از 19 تا 22 بهمن همراه با حال هوای جشن انقلاب برگزار می شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان امروز در دومین نشست کمیته های ستاد دهه فجر گفت : بدلیل تقارن با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب از 12 تا شامگاه 18 بهمن با محوریت شهادت این بانوی برگ جهان اسلام برگزار می شود و در سطح شهرها و میادین اصلی پرچم های سیاه به همراه پرچم مقدس جمهوری اسلامی برافراشته می شود.


حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری افزود : برنامه های 19 تا 22 بهمن با تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.
وی با بیان این که ویژه برنامه ورود امام در فرودگاه سردار جنگل و رژه موتوری از مهمترین برنامه های 12 بهمن است اضافه کرد : زنگ انقلاب هم در 14 بهمن در مدارس به صدا در می آید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه گفت : گلباران مزار شهدا در 19 بهمن و مراسم ویژه پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن بهمراه با بانک الله اکبر مردم در شامگاه 21 بهمن از دیگر برنامه های ستاد اجرای دهه مبارک فجر گیلان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار