رییس جهاد کشاورزی کهگیلویه؛
امروز سه شنبه با حضور رییس جهاد کشاورزی و مدیر دامپزشکی و معاون فرماندار کهگیلویه جلسه ستاد پیشگیری از آنفولانزای پرندگان در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد
کد خبر: ۵۵۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 16 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه عامل اصلی انتشار آنفلوآنزای مرغی را مرغ فروشی های سیار و زنده شهرستان دانست و گفت: باید این مرغداری های برای جلوگیری از شیوع بیماری تعیین تکلیف شوند.

سید عمران تقوی افزود: ۳۲ واحد مرغ فروشی در سطح شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۱۰ واحد غیر فعال است. وی ظرفیت جوجه ریزی مرغداری های فعال را در هر دوره ۵۵۵ هزار قطعه اعلام کرد.

تقوی تصریح کرد: با توجه به نبود کشتارگاه در سطح شهرستان باید عاملین توزیع مرغ کشتار روز همکاری لازم با واحدهای مرغداری را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
پس معلوم شد .پرتقال فروش پیدا شد ....چرا این قدر مردم به انفلونزا مبتلا هستند ........مردند از این درد ..بی انصافی تا این حد به خاطر پول وومردم زجر بکشند امپول و قرص بخورند که شما گوشت مبتلا را بفروشید خجالت از این سود نمیکنید با مرگ مردم زندگی میکنید.....این پول خوردن دارد ومردم به کجا می روید وجدانتان را به چه چیز می فروشید ..شما به خدا ایرانی نیستید فقط قصد کشتن ایرانیان را کردهاید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار