فرماندار کهگیلویه؛
دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به شهرداری دهدشت بدهکار است.
کد خبر: ۵۵۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸ 15 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، فرماندار کهگیلویه در نشست بررسی اختلافات شهرداری دهدشت و دانشگاه علوم پزشکی بر سر پرداخت عوارض ساخت و ساز‌های شبکه بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان در حوزه شهری دهدشت تعداد ۱۰ طرح عمرانی جدید در دست اجرا دارد که پروانه ساخت ندارند و عوارض آن نیز پرداخت نشده است.

علی پوزش افزود: بحث عوارض ساخت و ساز این واحد‌ها با احتساب بدهی گذشته دانشگاه به شهرداری مبلغی برابر ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: دانشگاه باید پرونده پایان کار ساختمان‌هایی را که تکمیل شده اند مختومه کند.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان هم گفت: ۵ درصد درآمد دانشگاه صرف هزینه‌های عمرانی می‌شود که ۱۰ ماه اول امسال به ۴ میلیارد تومان نرسیده است.

رحیم استوار افزود: دانشگاه علوم پزشکی ۵۵ طرح بهداشت و درمان در استان در دست اجرا دارد و اگر کلینیک‌ها و اورژانس‌ها را به این تعداد اضافه کنیم باید با این مبلغ ۸۲ طرح را مدیریت کنیم.

وی ضمن انتقاد شدید به نوع انتخاب پیمانکاران در گذشته ادامه داد: برای انجام طرح‌های دانشگاه فقط از پیمانکاران توانمند استفاده می‌شود.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تا پایان امسال سه طرح کلینیک تخصصی، اورژانس و زایشگاه بیمارستان امام خمینی دهدشت به پایان می‌رسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار