مدیرکل کمیته امداد قزوین:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر در استان قزوین 20 هزار و 800 خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و خدمات مسمر دریافت می‌کنند
کد خبر: ۵۵۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 14 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین به نقل از سایت خبری کمیته امداد مجید مومنی اظهار داشت: در حال حاضر در استان قزوین 20 هزار و 800 خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و خدمات مستمر دریافت می‌کنند که این رقم نسبت به 22 هزار و 100 خانوار طی حدود یک سال گذشته کاهش محسوسی داشته است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: وضعیت استان قزوین به نسبت استان‌های دیگر بهتر است چراکه در استان قزوین میزان افراد تحت حمایت حداکثر 2.8 درصد جمعیت استان است.
وی به لزوم ارتقای مشارکت‌های مردمی اشاره کرد و گفت: سرمایه اجتماعی شامل انسجام اجتماعی، مشارکت اجتماعی و اعتماد اجتماعی است بنابر این با اعتماد اجتماعی ما شاهد کاهش بسیاری از مسائل و مشکلات خواهیم بود.
مومنی عنوان کرد: طی 9 ماهه سال جاری با مشارکت مردم و از محل منابع امداد 400 جهیزیه به مددجویان داده شده و از محل زکات برای درمان، عمران و دیگر مسائل مورد نیاز محرومان هزینه شده است.
وی اعلام کرد: کمیته امداد استان قزوین طی 9 ماهه سال جاری در میان ادارات کل کمیته امداد سراسر کشور رتبه نخست را در ایجاد اشتغال کسب کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: طی این مدت دو هزار و 550 شغل ایجاد شده است که با ایجاد شغل زمینه توانمندسازی و ارتقای معیشت و زندگی مددجویان فراهم می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت یادآور شد: تاکنون بیش از چهار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان در قالب درخواست‌های مختلف پرداخت شده است و تلاش می‌کنیم با کمک خیران این بستر را نیز گسترش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار