معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سمنان گفت: کمیته‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سمنان تشکیل شد.
کد خبر: ۵۵۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴ 14 January 2018

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، رمضان علی نوچه ناسار معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سمنان در نخستین جلسه کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر سمنان که به میزبانی فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: در حال حاضر کمیته‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان تشکیل و آغاز به کار کرده‌اند.

 

وی بر ضرورت مردم محور بودن برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر تأکید کرد و گفت: مردمی بودن این برنامه‌ها در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان بسیار مؤثر است.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سمنان با بیان اینکه دشمنان از ابتدای شکل‌گیری انقلاب به دنبال تخریب و ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بودند افزود: حضور گسترده مردم درصحنه‌های مختلف انقلاب نقش مهمی در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان داشته و امروز نیز مردمی برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر می‌توان دشمنان را ناامید کند.

 

نوچه ناسار با بیان اینکه دهه فجر بزرگ‌ترین جشن ملی و دینی مردم ایران است تصریح کرد: دشمنان انقلاب با نقشه‌های خود قصد دارند مردم را از انقلاب ناامید کنند؛ اما مردمی بودن جشن‌های دهه فجر و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن جواب قاطعی از سوی مردم به دشمنان است که آنان انقلاب خود را دوست دارند.

 

وی با بیان اینکه مردم همیشه درصحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشتند و هرجایی که انقلاب و نظام به حضور آنان نیاز داشته است حضور گسترده و قاطعانه داشته‌اند اضافه کرد: در اغتشاشات اخیر نیز حضور مردم و دفاع بصیرانه آنان از انقلاب و ولایت توطئه‌های دشمنان و ضدانقلاب را خنثی کرد.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سمنان بر ضرورت معرفی دستاوردهای انقلاب در ایام دهه فجر تأکید کرد و افزود: معرفی دستاوردهای انقلاب نقش بسیار مهمی در ایجاد امید در جامعه داشته و مردم را بیش‌ازپیش به انقلاب و نظام امیدوار می‌کند.

برچسب ها: دهه فجر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار