رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: 2 هزار واحد تولیدی امسال در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند.
کد خبر: ۵۵۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ 14 January 2018

به گزارش تابناک سمنان . به نقل از باشگاه خبرنگاران، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در نود و دومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان با اشاره به ارائه تسهیلات رونق تولید به واحدهای دارای مشکل گفت: با ارائه تسهیلات به تعداد بیش از 200 واحد تولیدی صنعتی استان این میزان اشتغال در بخش صنعت استان سمنان ایجاد شد.

 

وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات رونق تولید در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال تأثیر مثبت داشته است افزود: 90 درصد اشتغال تعهد شده در سال گذشته با ارائه تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی دارای مشکل ایجادشده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون به 522 واحد تولیدی استان تسهیلات رونق تولید پرداخت‌شده است به میزان این تسهیلات اشاره کرد و افزود: این تعداد واحد تولیدی تسهیلاتی به ارزش دو هزار و 877 میلیارد ریال دریافت کرده‌اند که از این میزان 661 میلیارد ریال سهم بخش کشاورزی و 2215 میلیارد ریال نیز بخش صنعت بوده است.

 

اسودی با بیان اینکه امسال تعداد 2 هزار واحد تولیدی برای اخذ تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کردند تصریح کرد: تاکنون تعداد 522 واحد تولیدی تسهیلات دریافت کرده و پرونده یک هزار و 251 واحد تولیدی استان نیز برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل ارسال‌شده است.

 

به گفته وی از این تعداد واحد تولیدی معرفی‌شده به بانک 918 واحد مربوط به بخش کشاورزی و 333 واحد نیز در بخش صنعت است که مصوب شده تا تسهیلاتی به ارزش بیش از 9 هزار میلیارد ریال به این واحدها پرداخت شود.

برچسب ها: تسهیلات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار