معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت:دهه فجر فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردها و مفاهیم انقلاب به نسل جوان است.
کد خبر: ۵۵۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 14 January 2018
 علی حسین پازدار معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در جلسه ستاد دهه فجر لرستان گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردهای انقلاب به نحوه احسن به نسل جوان است.

وی افزود: سپاه حضرت ابوالفضل لرستان ستاد دهه فجر را در سطح استان تشکیل داده و حدود 100 برنامه در حوزه‌های مقاومت و نواحی سواه پیش‌بینی‌شده است و تلاش داریم در کنار سایر دستگاه‌ها برنامه‌ها را به‌خوبی اجرا کنیم.

معاون سپاه هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت:رژه موتوری نیروهای مسلح از فرودگاه خرم‌آباد تا مرکز شهر اجرا می‌شود و در مابقی شهرستان‌ها نیز این رژه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:در ایام دهه مبارک فجر با کمک بازاریان و بسیج اصناف ایستگاه‌های صلواتی برپا می‌شود.

پازدار برگزاری یادواره شهدای انقلاب را از دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای آبروی محله با کمک اهالی محله در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: دیدار فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح با برخی از خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت:همایش ایلات و طوایف در سال‌های گذشته تأثیرگذاری خوبی داشته و امسال نیز ما در بسیج عشایر به برگزاری این همایش کمک می‌کنیم.

وی اظهار داشت: راویان انقلاب می‌توانند در انتقال مفاهیم انقلاب خیلی تأثیرگذار باشند و لذا باید با حضور در دانشگاه‌ها و مدارس و جاهای دیگر از این فرصت برای بیان فرایند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب استفاده کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار