حضور 3 بازیکن جدید اکسین البرز در هاله ای از ابهام
حضور 3 بازیکن جدید اکسین البرز برای بازی با تیم ملوان بندر انزلی در هاله ای از ابهام قرار دارد که باعث شده حاشیه های این تیم همچنان ادامه دار باشد.
کد خبر: ۵۵۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 13 January 2018

به گزارش تابناک البرز، تیم فوتبال اکسین البرز در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور عصر یکشنبه ساعت 14 در ورزشگاه تختی انزلی مهمان تیم ملوان است.


اکسینی ها در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنانی چون آرمان رمضانی ، محمود مطلق زاده ، سهیل هزارجریبی ، حافظ یعقوبی ، محمد خزائی و پوریا غفرانی را از دست داده اند و موفق به جذب رضا درویشی ، محمد پورمحمد و رضا فیروز زاده شده اند.


این در حالی است که کارت این بازیکنان تا این لحظه صادر نشده و حضورشان مقابل ملوان در هاله ای از ابهام خواهد بود.


در این دیدار سید مهدی حسینی به دلیل محرومیت و حمید طاهری فرد به علت مشکلات شخصی و مسعود حق جو به دلیل مصدومیت نمی توانند تیم اکسین را همراهی کنند.


در تمرین روز گذشته اکسین البرز نیز میلاد سلیمان فلاح به شدت دچار آسیب دیدگی شد و به احتمال فراوان این بازیکن نیز بازی با ملوان را از دست خواهد داد.


سجاد بیرانوند، هادی شکوری، محسن ایران نژاد، بهمن کامل، میثم آقابابایی، محمد پورمحمد، پویا سیف پناهی، رضا فیروز زاده ، مجید خمیسی، محمد حسین پور، رسول رضایی ، شاهین شفیعی، یاسر وکیلی و رضا درویشی
16 بازیکن اکسین البرز هستند که در بازی با ملوان بندر انزلی حضور دارند.


اکسین البرز به سرمربیگری علی لطیفی با جمعی از محروم، مصدوم و نداشتن چند مهره کلیدی باید مقابل ملوان صف آرایی کند، که نبود این تعداد از بازیکنان موجب می شود تا اکسین البرز با دستی خالی در مقابل این تیم حضور داشته باشد.


اکسین در بازی هفته گذشته خود با در هفته نخست دور برگشت رقابت های لیگ دسته 1 کشور، میزبان گل گهر سیرجان در ورزشگاه انقلاب کرج بود که در پایان تساوی 2 بر 2 حاصل کار دو تیم شد.


در این دیدار نیز اکسین 8 بازیکن خود را نداشت و مجبور شد از بازیکنان امید استفاده کند.


سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در گفت وگو با خبرنگاران ضمن انتقاد از صدور قرارداد 3 بازیکن جدید این تیم گفت: در بازی با گل گهر سیرجان دستم خالی بود، 14 نفر بر روی نیمکت نشسته بودند و مابقی بازیکنان را از تیم امید آورده بودم.


علی لطیفی افزود: بدترین بازی فصل را با گل گهر سیرجان داشته ایم، چرا که به مدت یک هفته بر روی نفرات جدید کار می کنم در لحظات آخر به من گفته اند که نمی توانی از این بازیکنان استفاده کنی، 5 بازیکن اکسین البرز از این تیم رفته اند و 3 بازیکن هم به دلیل همکاری کردن هیات فوتبال نتوانسته اند بازی کنند، این مساوی از 100 تا برد برای من بهتر بود.


وی اضافه کرد: انتظار ما از هیات فوتبال این بود که حداقل روند اداری ثبت قرارداد 3 بازیکن جدید را سریعتر انجام می دادند تا در دیدار با گل گهر بتوانیم از آنها استفاده کنیم که این کار را نکردند، این در حالی است که در بازی روز یکشنبه نیز استفاده از این 3 بازیکن هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.


نائب رئیس هیات فوتبال البرز نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: بین هیات فوتبال و اکسین البرز مشکلاتی در ارتباط با قرارداد وجود دارد که البته بعد از بازی با گل گهر سیرجان یک مقدار کمی تعلیل شده است.


بهروز یمینی با بیان اینکه آماده هر گونه همکاری با اکسین البرز هستیم خاطر نشان کرد: این تیم متعلق به البرز است، اما تاکنون صاحب این باشگاه را نتوانسته ایم پیدا کنیم و در نیم فصل نیز با هزینه های خودمان مسابقات اکسین را انجام داده ایم.


در این میان آنچه که مسلم است تیم فوتبال اکسین البرز به عنوان تنها تیم استان که در لیگ دسته یک کشور قرار دارد و توانسته هم اکنون در میان مدعیان صعود قرار بگیرد، نیازمند حمایت و همدلی کادر این تیم و هیات فوتبال است.

حاشیه های پیش آمده را نمی توان تنها به گردن اکسین یا هیات فوتبال انداخت، اما آنچه که مهم است این است که در شرایط کنونی که اکسین البرز مدعی صعود به لیگ برتر است هر دو گروه حاشیه ها و سوء تفاهم ها را به حاشیه برده و به تنها چیزی که فکر کنند این باشد که اکسین البرز، تیم البرزی به لیگ برتر صعود کند.


اکسین البرز، با 29 امتیاز در رتبه 6 جدول لیگ دسته یک کشور قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار