سکان هدايت هیات نجات غریق استان یزد با انتخاب اعضاي اين مجمع ورزشي براي چهار سال آينده به عهده «محمدرضا محمدی‌نیا» گذاشته شد.
کد خبر: ۵۵۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 13 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق استان با حضور «مهرداد علی قارداشی» ريیس فدراسیون نجات غریق و غواصی كشور، «مسعود شریعتی» مدیر کل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضاء مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد .

اين دوره مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق استان یزد با حضور چهار نامزد پيگيري شد كه پس از اعلام برنامه‌ها و رای گیری، «محمدرضا محمدی نیا» با ۱۰ رای از مجموع آراء ماخوذه برای مدت چهار سال، پست ریاست هیأت نجات غریق و غواصی استان را تصدي كرد.

ريیس فدراسیون نجات غریق و غواصی كشورمان در این مجمع گفت: معتقدیم كه آموزش با حضور مربیان با دانش روز دنیا می‌تواند به توسعه اين رشته در کشور کمک کند و امیدوارم بتوانیم این رشته را بیش از پیش گسترش داده و شاهد موفقیت‌های بيشتر آن در سطح جهان و آسیا باشيم.

به گزارش ایسنا، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد هم در این نشست گفت: یزد داراری پتانسیل بالایی در رشته نجات غریق است و باید با برنامه‌ریزی، تلاش و همدلی این رشته را گسترش داد تا شاهد پیشرفت این هیات در کشور باشیم .

در پایان اين مجمع انتخاباتي نيز اعضاء مجمع به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار