این جشنواره در ۶بخش شامل هنر‌های تجسمی، هنر‌های نمایشی، هنر‌های آوایی، فیلم، هنر‌های ادبی، طراحی و دوخت لباس‌های ایرانی اسلامی، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 10 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی استان یزد گفت:سومین جشنواره ادبی هنری رویش در سطح دانشگاه‌های استان یزد با همکاری بسیج دانشجویی استان و دانشگاه‌ها استان از این به‌ عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی هنری در سطح دانشگاه‌ها نام برد.
سالاری جذب و ارتقاء دانشجویان متعهد در عرصه هنر و ادبیات و تولید آثار فاخر انقلابی در جهت ترویج معارف و ارزش‌های اسلام ناب و انقلاب اسلامی و تزریق این آثار به جامعه علی‌الخصوص دانشگاهیان با تأکید بر موضوعات جشنواره به‌ویژه سبک زندگی، اقتصادمقاومتی و سیره شهدا از اهداف این جشنواره اعلام کرد.
وی از فعالیت‌های دانشجویی و تشکیلاتی و پیاده‌روی اربعین و شهیدان محمدحسین محمدخانی و مصطفی صدرزاده به‌ عنوان دیگر موضوعات جشنواره نام برد گفت: به‌ منظور هم دردی با زلزله‌زدگان کرمانشاه و ترویج روح وحدت و همدلی با محوریت آثار هنری و نمایشی، بخش ویژه کرمانشاه جان ایران نیز به موضوعات این جشنواره دانشجویی اضافه شد.
سالاری با تأکید بر اینکه این جشنواره در ۶بخش هنر‌های تجسمی، هنر‌های نمایشی، هنر‌های آوایی، فیلم، هنر‌های ادبی، طراحی و دوخت لباس‌های ایرانی اسلامی، برگزار می‌شود، اشاره کرد: تنوع در رشته‌های هنری و ادبی جشنواره باعث شده است تا هر دانشجویی که در هر زمینه هنری و ادبی مهارت و توانایی دارد بتواند در این جشنواره آثار خود را به نمایش گذاشته، توانایی خود را محک بزند و در این مسیر رشد کرده و توانمندتر شود.
مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی استان یزد یادآور شد: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ اثر در بخش‌های مختلف هنری به این جشنواره ارسال‌شده، که استقبال از این جشنواره نسبت به سال‌های قبل افزایش چشمگیری داشته است.
سالاری با تأکید بر اینکه دانشجویان تنها تا ۲۵دی‌ماه برای ارسال آثار خود فرصت دارند،گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و اطلاع از قوانین و بخش‌های مختلف جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره رویش به نشانی rooyeshfestival.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار