مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: طرح ساماندهی فروشگاه های عرضه اسباب بازی در سطح استان خوزستان تسریع می‌یابد.
کد خبر: ۵۴۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 03 January 2018

غلامرضا شنبدی اظهار کرد: ساماندهی موضوع اسباب‌بازی از طریق حمایت، هدایت و نظارت بر طراحی، ساخت، واردات و توزیع اسباب‌بازی کودکان از مهم‌ترین وظایف شورای نظارت بر ساخت، طراحی، واردات و توزیع اسباب‌بازی است و این شورا که با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی شکل گرفته و آئین‌نامه اجرایی آن را شورای فرهنگی عمومی تصویب کرده و به کانون اعلام کرده است باید مجوز ترخیص اسباب‌بازی از مبادی قانونی گمرکات در سطح کشور را صادر کند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام الکترونیکی فروشگاه‌های عرضه اسباب‌بازی در سطح استان از خردادماه سال جاری در استان آغاز شده است و تا کنون ۳۲ فروشگاه در شهرستان اهواز و یک مورد در شهرستان آبادان ثبت‌نام شده است، افزود: با همکاری که بین استانداری، سازمان صنعت معدن و تجارت و دفتر شورای نظارت بر واردات اسباب‌بازی خوزستان در حال انجام است امیدواریم ثبت‌نام الکترونیکی دیگر فروشگاه‌های عرضه اسباب‌بازی در خوزستان سرعت بیشتری پیدا کند.

شورای نظارت بر تولید اسباب‌بازی در استان‌های بوشهر، هرمزگان، خوزستان و تهران دفتر صدور مجوز واردات اسباب‌بازی به کشور دارد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار