کفاشیان:لغو مجمع انتخابات کذب است
نائب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به خبر لغو انتخابات هیئت فوتبال استان،گفت: فردا ساعت 10 صبح انتخابات در سالن رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 01 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌ علی کفاشیان روز دوشنبه در فرودگاه اردبیل به ایرنا گفت: ما از تهران برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان به اردبیل آمده ایم.

وی اظهار کرد: زمان برگزاری مجمع از سوی فدراسیون فوتبال از قبل اعلام شده و برگزاری مجمع رسمی و قانونی است و انتظار می‌رود فردا تکلیف رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل مشخص شود.

وی بیان کرد: رئیس مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال است و طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته فردا انتخاب رئیس هیات فوتبال استان اردبیل با حضور اکثریت اعضای مجمع برگزار خواهد شد.

کفاشیان همچنین به تسنیم گفت: هرگونه درج خبر در فضای مجازی مبنی بر لغو انتخابات هیئت فوتبال استان شایعه و کذب بوده و فردا 10 صبح انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل در سالن رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

اداره‌کل ورزش استان اردبیل:مجمع انتخابات فوتبال لغو شده است

این در حالی است که روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل چند ساعت قبل از این از لغو مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اردبیل خبر داده بود.

براداران معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل هم ساعتی پیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هنوز برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان در هاله ای از ابهام قرار دارد و ما منتظر نظر نهایی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

برادران افزود: مواردی برای وزارت ورزش و جوانان گزارش شده و بعد از اعلام نظر آنها مشخص خواهد شد که مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان فردا برگزار خواهد شد یا نه؟

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار