مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به لزوم حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، گفت: مشوق‌هایی برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی استان فارس پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۵۴۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 30 December 2017

 احد فتوحی شنبه 9 دی در بازدید از مجموعه‌ دانش‌بنیان فرآورده‌های زیستی پردیس رشد مهرگان در شهرک بزرگ صنعتی شیراز، گفت: شرکت‌های دانش بنیان در صورت تمایل برای استقرار در شهرک‌های صنعتی استان فارس، امکان بهره‌مندی از تخفیف 10 درصدی در قیمت زمین یا درصد پرداخت مبلغ نقدی و کاهش آن و تسهیلاتی در اقساط را خواهند داشت. 

وی همچنین به حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی از واحدهای دانش‌بنیان مستقر در شهرک‌های صنعتی اشاره و اضافه کرد: تسهیلات مناسبی با نرخ سود پایین توسط این صندوق برای واحدهای دانش‌بنیان پیش‌بینی شده است. 

فتوحی گفت: واحدهای صنعتی که محصولات دانش بنیان تولید می‌کنند امکان بهره‌مندی از این تسهیلات برای گسترش فعالیت‌ها و افزایش تولیدات را خواهند داشت. 

وی افزود: با هدف تسهیل دریافت این نوع تسهیلات برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان، فن بازار منطقه‌ای فارس مستقر در مرکز خدمات کسب و کار و شهرک فناوری صنایع شیمیایی شهرک صنعتی شیراز به واحدهای صنعتی مشاوره رایگان می‌دهد و واحدهای متقاضی می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه مجموعه‌های دانش بنیان نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی برعهده دارند و از این جهت حمایت از آنها ضروری است. 

مدیر شرکت دانش بنیان فرآورده‌های زیستی پردیس رشد مهرگان نیز با اشاره به ظرفیت‌های این شرکت دانش‌بنیان گفت: این مجموعه در راستای تجاری سازی ایده‌های متخصصان داخلی در زمینه تولید مکمل‌های غذایی انسانی و حیوانی فعالیت خود را در شهرک صنعتی شیراز آغاز کرده است.

سید اصغر دهقان با بیان اینکه این مجموعه نخستین و بزرگترین واحد صنعتی تولید محصولات و فرآورده های زیستی استان فارس است، گفت: تولید محصولات این مجموعه بر پایه‌ نتایج تحقیقات و پزوهش‌های اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه و برخی فرمولاسیون‌های این محصولات منحصر به فرد است و نمونه‌ مشابه خارجی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار