حقیقی پور در مراسم افتتاح آزمايشگاه کنترل کیفیت آب در اميديه:
آزمايشگاه امور كيفی آب شهرستان اميديه با اعتبار بيش از يك ميليارد تومان با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان افتتاح شد.
کد خبر: ۵۴۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 19 December 2017
آزمايشگاه امور كيفی آب امروز، 28 آذرماه با حضور صادق حقیقی پور مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان و مسئولان محلی در شهرستان امیدیه افتتاح شد.

صادق حقيقی پور در آيين افتتاح اين آزمايشگاه اظهار کرد: آزمايشگاه کنترل كيفیت آب در شهرستان اميديه با اعتبار بيش از يك ميليارد تومان برای ارتقاء خدمات مطلوب به اين شهرستان، افتتاح شده است.

وي افزود: در اين آزمايشگاه، جدیدترین دستگاه‌های كدورت سنج، هدايت سنج، آب مقطرگيری، ميكروسكوپ مدرن، كلونی كانتر، انكوباتور، آون، هود آزمايشگاهی و اتوكلا و غيره موجود است و به روزترين روش‌های آزمايش‌های باكتريولوژيكی در این آزمایشگاه انجام می‌شود.
 
مديرعامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به مهمترين اولويت شركت بيان كرد: خط قرمز آبفا خوزستان كيفيت آب است و يكی از مهمترين اولويت ما تامين بهداشت آب آشامیدنی برای شهروندان است.
 
وی تصريح كرد:محور اصلی فعالیت‌های شركت آبفا خوزستان، دستیابی به افزایش كيفيت مطلوب آب و ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.
 
حقيقي پور عنوان كرد: كيفيت آب برای ما حياتی است و راه‌اندازی چنین آزمايشگاه‌هایی در تمام استان خوزستان، در دستور كار است.
 
وی اظهار کرد: در حال حاضر ١٧ آزمايشگاه كنترل كيفی فيزيكی و شيمیايی، ميكروبيولوژی و بيولوژی در استان خوزستان فعال و تحت نظارت شركت آبفا خوزستان بر بهداشت و كيفيت آب شبکه توزیع آب شهری این شرکت، نظارت دارند.
 
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: آبفا ، کیفیت آب شرب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار