نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: خدمت به طلبه‌ها، خدمت به اسلام و پیامبر اسلام(ص) است‌.
کد خبر: ۵۳۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 16 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس، آیت‌الله شیخ مصطفی علما پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه، اظهار داشت: امروز طلبه‌ها و روحانیون مسؤولیت حفظ اسلام و دین مردم را بر عهده دارند و خدمت ‌رسانی به این قشر از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت:  امام خمینی‌(ره) همواره می‌فرمودند که به من بگوئید خدمتگزار و نه القاب دیگر که این کلمه است که مرا خشنود می‌کند‌، و حقیقت این‌ است که تنها چیزی که برای انسان می‌ماند همین خدمتی است که به اسلام و مردم انجام داده‌ایم.

وی افزود: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه امروز خدمات خوبی را از قبیل بیمه طلاب انجام می‌دهد که باید از همه مسؤولان آن تقدیر و تشکر کرد و البته این مرکز به دستور مقام معظم رهبری راه‌اندازی شده است که وسعت‌نظر ایشان در مدیریت حوزه‌ها را نشان می‌دهد که می‌توان گفت انسجام و گستردگی خدمات حوزه‌های علمیه در زمان ایشان در طول تاریخ اسلام بی‌نظیر است.

علما از زحمات مدیر قبلی این مرکز تقدیر و تشکر کرد و از مدیر جدید نیز تقاضای سعه صدر در خدمات‌رسانی به طلاب استان را خواستار شد.

دستیار ویژه مرکز خدمات حوزه علمیه قم نیز، اظهار داشت: مرکز خدمات  نقطه امید طلبه‌ها است که در لحظه‌های بن بست زندگی خود از قبیل درمان خود و خانواده خود به آن امیدوار باشند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی افزود: امیدواریم که مدیر این مرکز هرچه توان دارد در خدمت به طلاب فروگذار نکند که خدمت به طلاب  سبب خشنودی آقا امام زمان‌(عج) خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار