کد خبر: ۵۳۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 12 December 2017
     فرمانده انتظامی دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری یک شرور مسلح در مخفیگاهش در این شهرستان شدند.

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از خبر پلیس سرهنگ غلامعلی قنبری در این باره اظهار داشت: مأموران انتظامی با انجام کار اطلاعاتی و همکاری خوب مردم از فعالیت مجرمانه یک شرور مسلح که سابقه چند فقره شرارت داشت، مطلع شده و پیگیری موضوع را به صورت ویژه آغاز کردند.
وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با تشکیل تیمی به محل اعزام شدند که متهم از داخل منزل با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کرد.
وی ادامه داد: با اقدام سریع ماموران، متهم سابقه دار دستگیر شد.
فرمانده انتظامی دلگان تصریح کرد: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری و شرارت در سطح شهرستان است و چندی پیش سبب مجروحیت یکی از شهروندان با سلاح گرم شده بود در تحقیقات انجام شده به چند فقره زورگیری از مردم نیز اعتراف کرد.
سرهنگ قنبری اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
وی علاوه بر قدردانی از تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس گفت: پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد می کند.
وی از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت مجرمانه و غیر قانونی افراد فرصت طلب و قانون گریز در کمترین زمان از طریق تلفن فوریت های 110، پلیس را مطلع کنند.
به گزارش ایرنا شهرستان دلگان در 480 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار