با تلاش و پیگیری ریاست مرکز علمی – کاربردی نیروی انتظامی و ریاست دانشگاه علمی کاربردی استان آذربایجان غربی مدرک افتخاری کاردانی ناپیوسته به شهید واحد یوسف زاده تعلق گرفته و طی مراسمی به خانواده شهید معظم، اهدا شد.
کد خبر: ۵۳۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹ 10 December 2017

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، شهید واحد یوسف زاده  که از جمله مدافعان مرزبان کشور بود؛ همزمان در سال 1389 در رشته اصلاح تربیت مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی استان آذربایجان به تحصیل مشغول گردید.
وی از جمله جوانان جویای نام و دارای پشتکار بود که در عین حضور در عرصه  علم و دانش؛  در جبهه حق علیه باطل و حفظ امنیت برای مردم و کشورمان نیز حضور داشت که نتیجه این حضور دلاورانه ،  نوشیدن شربت شهادت  در  سال 1390, در حوزه گروهان مرزی دشتک شهرستان ماکو هنگام مبارزه با معاندان گردید.
به پاس گرامیداشت یاد این شهید و نیز به منظور قدردانی از خانواده معظم وی، با پیگیری چند ساله ریاست مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی  و همکاران وی در این مرکز و  با تایید و همراهی ریاست دانشگاه علمی-کاربردی استان، مدرک افتخاری کاردانی ناپیوسته به این شهید تعلق گرفت که این مدرک با حضور مسئولین دانشگاه علمی-کاربردی و فرماندهان انتظامی و شهربانی استان روز شنبه 18 آذرماه ، به خانواده محترم شهید اهدا گردید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار