شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده و به منظور توسعه بخش گردشگری مرکز اردبیل لایحه راه‌اندازی اتوبوس دریایی در شورابیل اردبیل با مشارکت بخش خصوصی تصویب شد.
کد خبر: ۵۳۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲ 10 December 2017
به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان عصر امروز در دیدار با مسئولان شهرداری اردبیل اظهار داشت:  با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده و به منظور توسعه بخش گردشگری مرکز اردبیل لایحه راه‌اندازی اتوبوس دریایی در شورابیل اردبیل با مشارکت بخش خصوصی تصویب شد.

وی افزود: توسعه بخش گردشگری بالتبع توسعه اقتصادی را نیز به دنبال دارد که به همین منظور با حمایت بخش خصوصی می‌توانیم این مهم را در منطقه تحقق بخشیده و شاهد افزایش گردشگران داخلی و خارجی و دستیابی به پیشرفت و توسعه منطقه در آینده‌ای نزدیک باشیم که در این زمینه مسئولان مربوطه می‌توانند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند.

شهردار اردبیل بیان کرد: خریداری وسایل تفریحی استاندارد و متنوع برای شورابیل اردبیل از سه سال گذشته تاکنون در دستور کار قرار گرفته که برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه سعی بر این است که بیشتر و بهتر از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده شود تا بتوانیم شاهد جلب رضایت همشهریان و گردشگران باشیم.

لطف‌اللهیان با اشاره به عقد قرارداد با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای خرید اتوبوس دریایی نیز بیان کرد: این موضوع نیز در حال حاضر در اولویت قرار داده شده و انتظار می‌رود با مشارکت بخش خصوصی در این زمینه بتوانیم موفق عمل کنیم و با خرید کیفیت محصولات باکیفیت شاهد جلب رضایت همگان باشیم.

وی با اشاره به اهمیت ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به عرصه مبلمان شهری نیز تصریح کرد: با هدف ارائه خدمات مطلوب به همشهریان نصب 300 نیمکت تاشو در پارک‌ها و معابر شهر اردبیل در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود که برای دستیابی به بهبود سیمای شهری نیازمند مشارکت سرمایه‌گذاران هستیم.

شهردار اردبیل اظهار کرد: راه‌اندازی 4 زمین ورزشی در 4 منطقه شهرداری اردبیل نیز از دیگر برنامه‌های در دست اجرای ما است که در صورت تامین اعتبارات لازم و کافی و مشارکت مسئولان مربوطه انتظار می‌رود سال آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری این زمین‌های ورزشی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار