کهگیلویه؛
عملکرد درست، قابل قبول و موفقیت آمیز روابط عمومی اداره برق شهرستان کهگیلویه باعث شد که مهندس محسن فرهادیان از سوی فرماندار شهرستان کهگیلویه مورد تجلیل و سپاس قرار گرفت.
کد خبر: ۵۳۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 09 December 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، عملکرد درست، قابل قبول و موفقیت آمیز روابط عمومی اداره برق شهرستان کهگیلویه باعث شد که مهندس محسن فرهادیان از سوی فرماندار شهرستان کهگیلویه مورد تجلیل و سپاس قرار گرفت.

فرماندارکهگیلویه از مسئول روابط عمومی اداره برق دهدشت تجلیل کرد + تصویر

بر پایه این گزارش متن سپاس دکتر پوزش به شرح زیر است:

جناب آقای محسن فرهادیان مسئول محترم روابط عمومی اداره برق شهرستان کهگیلویه

باسلام

روابط عمومی بعنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان داشته و به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی بعنوان نهادی که می تواند بصورت نظام مند برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند بسیار حائز اهمیت است.

روابط عمومی صدای ماندگاری است که می تواند کلید واژه آگاهی را حیاتی دوباره بخشد و در این بین فعالان خدوم این عرصه با قلم معرفت و دانایی نقش آفرینی نموده و با نگاهی نو در عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی صادقانه به ایفای وظایف محوله می پردازند.

بدین وسیله به پاس حسن مسئولیت پذیری و تلاش های بی وقفه تان در امور محوله این لوح تقدیر تقدیم شما می گردد و توفیقات روز افزونتان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم.

علی پوزش
فرماندار شهرستان کهگیلویه

                 

در پایان گفتنی است مهندس محسن فرهادیان از کارکنان فعال و مسئول روابط عمومی اداره برق کهگیلویه است که دارای مدرک تحصیلی مهندسی کامپیوتر و دانشجوی ارشد مهندسی برق می باشد. 

فرماندارکهگیلویه از مسئول روابط عمومی اداره برق دهدشت تجلیل کرد + تصویر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
درود برسید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار