مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد؛
جمعیت هلال احمر تاکنون ۸۰۳ میلیون تومان کمک‌ نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد برای زلزله زدگان کرمانشاه را جمع آوری کرده است.
کد خبر: ۵۳۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰ 07 December 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اعلام این خبر گفت: از این مبلغ ۶۸۲ میلیون تومان آن به صورت غیرنقدی توسط ۱۶ پایگاه ثابت و سیار و بقیه از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ به صورت نقدی جمع آوری شده است.

کمک ۸۰۳ میلیون تومانی مردم استان برای زلزله زدگان
جهانبین افزود: از مجموع کمک‌های غیرنقدی تاکنون ۵۸۲ میلیون تومان آن شامل چادر، پتو، مواد غذایی، میوه جات، لوازم التحریر، وسایل گرمایشی، کیف و کفش و البسه به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد و بقیه هم در حال ارسال است.
وی گفت:اعزام ۲ تیم تخصصی برای برپایی اردوگاه اسکان اضطراری، توزیع سبد‌های غذایی به تعداد ۴ هزار خانواده در طی چند روز و نیز اعزام ۲ تیم گروه امداد و نجات به کرمانشاه از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد برای خدمت به هم وطنان کرمانشاهی بوده است.
جهانبین با اشاره به آغاز فصل سرما و طرح زمستانی امداد جاده‌ای افزود: این جمعیت آمادگی دارد تا در کنار سایر دستگاه‌های امداد و خدمات رسان زمینه‌ی سفری ایمن را برای مسافران و مردم استان فراهم کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ارائه آموزش‌های لازم به مردم با هدف ارتقا سطح آگاهی آن‌ها در هنگام بروز حوادث و نیز برگزاری مانور‌های امداد و نجات به منظور ارتقاء سطح آمادگی تیم‌های امداد و نجات برای مقابله با حوادث احتمالی را از دیگر سیاست‌ها و برنامه‌های کاری این جمعیت برشمرد و گفت: برگزاری مانور بزرگ امداد و نجات پنجم دی ماه در استان از جمله این برنامه‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار