مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:
فرید محبی : مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 339 میلیون و 500 هزار تومان در قالب کمک های نقدی و کالا از طریق کمیته امداد به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۵۳۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 07 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن ابراز همدردی با هم وطنان زلزله زده کرمانشاهی، گفت: مردم نیکوکار این استان تاکنون 339میلیون و 500 هزار تومان از طریق کمیته امداد به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کرده اند که از این مبلغ 34میلیون و 500 هزار تومان آن به صورت نقدی بوده است.
وی با اشاره به اینکه پرسنل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد 11 میلیون و 500 هزار تومان در این زمینه کمک کرده اند، افزود: پنج میلیون تومان از این کمک‌ها نیز توسط مراکز نیکوکاری در استان، به هموطنان زلزله زده کرمانشاه اهدا شده است.
محبی با بیان اینکه 305 میلیون تومان از کمک های مردم این استان به کرمانشاه غیرنقدی است، گفت: این کمک ها در قالب 5 کامیون شامل مواد غذایی، البسه، پتو، چادر و لوازم گرمایشی به کرمانشاه ارسال شد.
وی همچنین از تعهد کمیته امداد استان برای مشارکت در ساخت مسکن مددجویی برای ایتام کرمانشاهی خبر داد و افزود: کمک های نقدی جمع آوری شده از مردم این استان برای ساخت 30 واحد مسکونی مددجویی در مناطق روستایی زلزله زده کرمانشاه هزینه می شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار جمع آوری کمک های مردمی در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری همچنان ادامه دارد، گفت: شماره‌حساب 0102229056009 بانک صادرات شعبه جمهوری آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم برای کمک به زلزله‌زدگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار