کد خبر: ۵۳۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷ 06 December 2017
رئیس شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی استان از آغاز توزیع بنزین یورو ۴ در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مسعودی با بیان اینکه روزانه ۵۷۵ هزار لیتر بنزین در جایگا‌های عرضه سوخت در استان توزیع می‌شود گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال۲۱۰ میلیون لیتر بنزین در استان توزیع شود.
وی از آغاز توزیع و عرضه بنزین یورو ۴ در جایگاه‌های مرکز استان خبر داد و افزود: این نوع سوخت به لحاظ شاخص‌های زیست محیطی کیفیت خوبی دارد و بر اساس مصوبه شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی ایران فقط در کلان شهر‌ها با همان قیمت بنزین معمولی توزیع می‌شود.
مسعودی با اشاره به اینکه ۲۸ جایگاه عرضه سوخت در ناوگان درون شهری و برون شهری سراسر استان فعال است ادامه داد: تلاش می‌شود در آینده بنزین یورو ۴ در دیگر شهر‌های استان نیز توزیع شود.
رئیس شرکت ملی پخش فرآرود‌های نفتی استان از راه انداری مجدد جایگاه عرضه سوخت بنزین بلوار جمهوری یاسوج پس از ۵ سال تعطیلی در هفته آینده خبر داد و گفت: این جایگاه پس از یک سال پیگیری و با هزینه ۱۰ میلیارد ریال بازسازی و یکی از مطالبات مردم شهر یاسوج محقق شد.
مسعودی با بیان اینکه این جایگاه با ۵۰ درصد افزایش ظرفیت وارد مدار سوخت رسانی می‌شود افزود: تعداد نازل‌های این جایگاه در ۵ سال پیش ۱۲ جایگاه بوده که این تعداد هم اکنون به ۲۴ نازل افزایش یافت.
وی همچنین از راه اندازی سامانه تلفنی ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآودره‌های نفتی ایران برای نظارت و کنترل بیشتر خبر داد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در جایگاه‌های عرضه سوخت و یا نارضایتی از نحوه ارائه خدمات در این جایگاه‌ها با این سامانه تلفنی تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار