کد خبر: ۵۳۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 06 December 2017
 براساس ارزیابی‌هایی که به صورت سالانه و به منظور بهبود عملکرد ادارات کل زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی توسط اداره کل ارزیابی عملکرد وزارت راه و شهرسازی انجام شد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه اول در بین استانهای سراسر کشور بر اساس ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی در سال ۹۵ شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، و بنابر گزارش های منتشره در رسانه ها ، علی خوان پایه مدیرکل راهداری و حمل و نقل ضمن تبریک این موفقیت به پرسنل خدوم راهداری و حمل و نقل استان افزود: توجه جدی به خواسته‌های مردم و تکریم آنها به عنوان ولی نعمتان نظام ضروری است و این پست ها و مقام ها زودگذر است و مسئولیت فرصتی است که به سرعت میگذرد لذا باید از این فرصت برای خدمت رسانی به مردم استفاده کرد.

وی گفت: همچنین با پرهیز از نگاه بخشی، توجه به اهداف عالی سازمان و ماموریتهای اصلی این دستگاه خدمت رسان بعنوان خدمتگزار مردم گام های بزرگی در فرآیند اجرایی و کاری و همچنین فرآیند ادغام راهداری و حمل و نقل باهمه مشکلات این ادغام صورت گرفت که این مهم با همیاری و ایثارگری همکاران در طول سال گذشته میسر شد و براساس ارزیابی‌هایی که به صورت سالانه و به منظور بهبود عملکرد دستگاه‌ در سالهای گذشته انجام شد، نقاط ضعف و قوت شناسایی و در راستای بهبود ضعف‌ها و پایداری نقاط مثبت اقدامات لازم انجام شد که نتیجه آن کسب رتبه اول در بین تمام ادارات زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی شد.

مدیرکل راهداری در پایان گفت: بار دیگر این موفقیت را به پرسنل خدوم و خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تبریک عرض مینمایم، امیدوارم که این موفقیت ها گامی موثر در جهت زدودن چهره محرومیت و خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به مردم شریف و استان باشد .

گفتنی است،طی آیینی در شهریورماه امسال ویژه گرامیداشت هفته دولت (جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد) با حضور مسئولان کشوری و استانی، از مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان به دلیل برترین دستگاه در شاخص های عمومی و اختصاصی در بین تمامی دستگاههای استان با اهدای لوح سپاس تقدیر شده بود.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسلمی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
راهداری سه ساله پول ما را نمیده هرنهادی بیشتر به مردم ظلم میکنه رتبه بالاترین کسب میکنه هر چه مراجعه میکنیم جواب سر بالا میدن خدا لعنت تون کنه ........ دهدشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار