کد خبر: ۵۳۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰ 04 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی روز جهانی معلولان را تبریک گفت.
متن پیام علی محمد احمدی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی معلولان فرصتی مغتنم برای ظهور و بروز شایستگی های افرادی است که هم در عمل و هم در اندیشه ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و با وجود برخی نقص عضو ها، اما با برخورداری از اراده راسخ و پولادین می توان به قله های افتخار و امید رسید.
این روز متعلق به انسانهایی با باور قوی و امیدوار است که با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر دوشادوش همه آحاد جامعه در جهت توسعه و آبادانی استان گام بر می دارند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
روز جهانی معلولان در حقیقت روز تکریم و تجلیل از کسانی است که با وجود برخی مشکلات جسمی، با توکل به عنایات حضرت حق، تکیه بر اراده محکم و خودباوری سرافرازانه در عرصه‌های گوناگون اجتماع ایفای نقش می‌کنند.
مسئولان و متولیان این جامعه شایسته موظفند با جدیت مطالبات و نیازمندیهای آنان را دنبال کنند تا با همت همگانی بستری مطمئن و آینده‌ای روشن برای این عزیزان فراهم آید.
اینجانب ضمن پاسداشت این روز و تبریک آن به همه معلولان و خانواده‌های محترم و صبور آنان از دستگاه‌های اجرایی می خواهم،توجه ویژه به مبلمان شهری مطلوب، مناسب‌سازی محیط برای این عزیزان و رفع مشکلات آنان را در دستور کار داشته باشند.
برای تک تک این عزیزان و دست اندر کاران خدمت رسانی به این جامعه پر افتخار آرزوی توفیق، عزت و سربلندی دارم.

علی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار