کد خبر: ۵۳۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴ 04 December 2017
درب سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد قفل شد.

صبح امروز درب ساختمان سازمان همیاری شهرداری‌های استان توسط «مالک» این ساختمان قفل شد.

مالک ساختمان سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم پرداخت مطالباتش (کرایه ساختمان) توسط این سازمان اقدام به قفل درب ساختمان محل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد کرده است.

آب این سازمان نیز به دلیل بدهی قطع شده است.

بنا بر این گزارش، سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد حدود ۳۲ کارمند دارد و بیش از ۲۰ ماه کارمندان آن حقوق دریافت نکرده‌اند. این کارمندان از سال‌های ۹۳ تا ۹۶ حقوقی به حسابشان واریز نشده، عیدی و پاداش ۴ سال و ۵ ماه، حق بن ۳ سال و ۶ ماه، حق لباس ۳ سال و ۶ ماه، و حق بیمه این کارکنان نیز پرداخت نشده است.

سازمان همیاری شهرداری‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد همواره دست خوش سیاسیون و افراد با نفوذ بوده است، تزریق نیروی انسانی مازاد به طوریکه پرداخت حقوق و مزایای انها اعتبار زیادی لازم دارد، دست پخت همین سیاسیون و افراد صاحب نفوذ است.

جولان مدیران ضعیف در این سازمان مشکلات سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را دو چندان کرده، بطوریکه در سال‌های گذشته این مدیران ناکارآمد گره‌ای که از سازمان برنداشتند بلکه روز به روز بر مشکلات آن اضافه کردند. و اکنون بیش از دو سال، کارمندان سازمان حقوقی دریافت نکرده‌اند و هیچ انگیزه‌ای برای انجام کار در سازمان همیاری شهرداری‌ها وجود ندارند. و کارمندان با دریافت علی الحساب‌های ناچیز روزگار خویش را سپری می‌کنند.

بیش از یک سال از عمر مدیریت آیت الله فرهادی در سازمان همیاری شهرداری‌ها می‌گذرد، فرهادی که تجربه زیادی در شهرداری‌ها و کار اجرایی دارد، اما تجربه او به کمکش نیامد، و مشکلات در سازمان همیاری‌ها هنوز وجود دارد.

فرهادی تلاش زیادی برای نجات سازمان کرد، اما به دلیل موانع پیش رو از جمله عدم همکاری شهرداری مرکز استان و سایر ادارات او در این راه موفقیت خاصی کسب نکرد.

شرایط اقتصادی فشار زیادی بر روی کارکنان سازمان همیاری اورده است و به گفته برخی از این کارکنان آنها شرمنده زن و فرزندان خود هستند.

سازمان همیاری شهرداری‌ها اکنون در حالت احتضار است که دست یاری و همکاری استاندار کهگیلویه و بویراحمد شاید برای این سازمان شفابخش باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار