مامورین نیروی انتظامی پاسگاه کوشک قلعه رئیسی به 2 نفر متخلف برخورد میکنند که بوسلیه 3 قلاده سگ آموزش دیده 2قلاده جوجه تیغی شکار و به مقصد برازجان استان بوشهر درحرکت بودند.
کد خبر: ۵۳۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱ 04 December 2017
چند وقتی است که محکومان تجاوز به محیط زیست خصوصا حیات وحش با احکام جدیدی مواجه می شوند که بیش از آنکه خشن و تنبیهی باشد ، فرهنگی و آموزشی همراه با ایجاد نوعی آموزش عمومی است . در اینگونه احکام سعی می شود متخلفین را به دوستداران محیط زیست و حیات وحش تبدیل کنند.
در جدیدترین خبر منتشره ، باحکم مراجع قضایی کهگیلویه وبویراحمد متهمین شکار 2قلاده جوجه تیغی به چاپ 14 مترمربع بنر با موضوعات محیط زیستی محکوم شدند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبرگفت: این متهمین فرصت دارند با هماهنگی اجرای احکام کیفری حداکثر ظرف مدت یک ماه 7عدد بنر به طول 2 وعرض1 متر درمیادین شهر قلعه رئیسی نصب نماید.
سید اسدالله هاشمی در سیزدهمین روز از آذرماه 96 با اعلام این خبرگفت: دراستان با تعاملات خوب و قابل قبولی که با مراجع انتظامی و قضایی ایجاد شده , مامورین نیروی انتظامی پاسگاه کوشک قلعه رئیسی به 2 نفر متخلف برخورد میکنند که بوسلیه 3 قلاده سگ آموزش دیده 2قلاده جوجه تیغی شکار و به مقصد برازجان استان بوشهر درحرکت بودند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: برای متخلفین پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد که درادامه رسیدگی متهمین به شکار 2 قلاده جوجه تیغی محکوم می شوند.

این مقام مسئول ضمن تشکرویژه از توجه دادیار محترم شعبه اول دادگاه عمومی بخش چاروسا به مقوله حفظ و اهمیت محیط زیست گفت: متهمین به 18 میلوین ریال جریمه کیفری و چاپ 7 عدد بنر به طول 2وعرض 1متر با مضامین ارزش حیوانات درحیات وحش و فت وای مراجع عالیقدر کشور درمورد احکام شرعی خوردن گوشت جوجه تیغی چاپ ودر سطح شهرقلعه رئیسی و مکانهای پرترددنصب نماید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
وای ایناتمام جوجه تیغی های کهگیلویه وبویراحمدراشکارکردند
كيوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
بسيار كار پسنديده ايي قاضى مربوطه انجام داده دستش درد نكند حتى جا داشت كه اين افراد را به زندان بياندازد.
محافظت از محيط زيست جانداران يك وظيفه است و كشتن انها جرم و گناه است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار