وحدت مسلمانان، بزرگداشت روز دانشجو و مشکلات اجتماعی، از موضوعاتی بود که ائمه جمعه فارس بر آن تاکید کردند.
کد خبر: ۵۳۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 02 December 2017
تابناک فارس به نقل ازصداو سیما:حجت الاسلام موسوی خراسانی امام جمعه آباده با گرامیداشت هفته وحدت گفت: مسلمانان جهان هرکجای دنیا باشند باید وحدت خود را حفظ کنند چرا که وحدت آنان باعث ناامیدی دشمنان اسلام شده است.

********

حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد با اشاره به جشن های هفته وحدت از مردم خواست بیش از پیش در برگزاری باشکوه این جشن ها همت کنند و وحدت و انسجام خود را برای مقابله با توطئه های دشمن حفظ کنند .

********

حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست گفت: آنچه ملتهای مسلمان نیازمند آن هستند وحدت و اتحاد است چرا که هدف استکبار و صهیونیسم جهانی ایجاد اختلاف بین مسلمانان است .

*******

حجه الاسلام سمتی امام جمعه نوبندگان تصریح کرد: وحدت مسلمین سبب شد شجره خبیثه و صهیونیستی داعش که ادعای سیطره بر بلاد اسلامی در سر داشت به زباله دان تاریخ فرستاده شود.

******** 

طنین نماز جمعه در نقاط مختلف فارسحجه الاسلام  ساریخانی امام جمعه مزایجان گفت: وحدت بمعنی دست برداشتن از اعتقادات نیست بلکه با اتکا به نقاط مشترک باید انسجامی ایجاد کردکه مشت محکمی بر دهان استکبار باشد.

************

وخشوری امام جمعه موقت اهل سنت اوز با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص)و آغاز هفته وحدت گفت: اعتصام به حبل الله باید با وحدت قلوب و تلاش برای جلوگیری از تفرقه همراه، و نتیجه آن الفت دل ها و نزدیک شدن بیشتر مسلمین به هم باشد.

*******

حجت الاسلام بحرینی امام جمعه وراوی گفت: سخن گفتن از وحدت شیعه و تسنن، بر پیکر دشمنان لرزه می اندازد زیرا دشمن همواره از جمله در ایده داعش، از اتحاد مسلمانان ضربه خورده است.

*********

صدیقی امام جمعه موقت اهل سنت خنج گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در سوریه و عراق مقابل تکفیری ها با وحدت و یکپارچگی اهلطنین نماز جمعه در نقاط مختلف فارس تشیع و تسنن حاصل شد .

*********

حجت الاسلام خرسندی امام جمعه رستم با اشاره به 16 آذر روز دانشجو گفت : دانشجویان  نقش مهمی در وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) داشتند و ارتقای علم ، دانش و بصیرت در دانشگاه ها می تواند عامل تحول جامعه باشد.

**

حجت الاسلام رستگار امام جمعه سیدان گفت: دانشجویان نباید خودشان را ابزار دست گروه های سیاسی قرار دهند و باید مطالبه گری، نقد منصفانه، عدالت خواهی وفساد ستیزی را سرلوحه کارشان قرار دهند.

********

طنین نماز جمعه در نقاط مختلف فارسحجت الاسلام صفری امام جمعه بهمن گفت: دانشجویان هیچ گاه نباید آرمان گرایی و معنویت را از یاد ببرند و باید با جهاد علمی و بصیرت در راه رسیدن به آرمانهای انقلاب تلاش کنند.

**********

حجت الاسلام نقوی امام جمعه صفاشهر نیز با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو گفت: دانشجویان کشور باید در میدان عمل مجاهدت کنند و اهل بصیرت باشند./

**********

حجت الاسلام سیادت امام جمعه مشکان گفت : دانشجویان، جهاد علمی، بصیرت ، آرمان گرایی و معنویت را از یاد نبرند چرا که آنان افسران جنگ نرم و در خط مقدم مبارزه علیه دشمنان هستند.

*********

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فراشبند با اشاره به آتش افروزی آل سعود در منطقه گفت: حاکمان این رژیم با حمایت آمریکا و کشورهای مستکبر غربی مردم یمن را بمباران می کنند اما با مقاومت این مردم شجاع شکست خورده اند .

**********

حجت الاسلام و المسلمین دژکام امام جمعه جهرم هم با اشاره به دیکتاتوری ولیعهد ناپخته رژیم آل سعود و اقدامات نابخردانه وی گفت : این رژیم با کارهای ابلهانه و آتش افروزی های این جوان دست نشانده ساقط خواهد شد

*********

حجت الاسلام بشارت امام جمعه میمند با اشاره به جنایات رژیم بحرین علیه شیعیان این کشور بخصوص آیت الله شیخ عیسی قاسم گفت : دولت خودکامه بحرین بداند هرگونه صدمه ای به این روحانی مبارز دودمان این رژیم را بر باد می دهد.طنین نماز جمعه در نقاط مختلف فارس

********

آیت الله فقیه امام جمعه نی ریز به نابودی داعش اشاره کرد و گفت : نباید از فریب و توطئه دشمن غافل بود چراکه دشمن اگر جایی ضربه ببیند حتماً جای دیگری توطئه می‌کند و ما باید هوشیار و آماده باشیم .

********

حجت الاسلام رستاد امام جمعه زرین دشت با اشاره به تکمیل نشدن جاده زرین دشت به لارستان و طولانی شدن روند ساخت این محور از مسوولان خواست هر چه سریعتر برای ساخت و تکمیل این جاده تلاش کنند ./

**********

حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون به اهمیت زکات در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت : پرداخت زکات در جامعه برکات و خیرات زیادی به همراه دارد و بهترین نوع زکات کمک به فقرا و محرومان است .

**********

حجت الاسلام هشمی زاده امام جمعه فیروزآباد با اشاره به زلزله کرمانشاه گفت : همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند تامین مسکن و سرپناه برای زلزله زدگان باید در اولویت باشد و هر چه سریعتر باید شرایط آسیب دیدگان مناسب شود .

**********

طنین نماز جمعه در نقاط مختلف فارسحجت الاسلام عزیزی امام جمعه سعادت شهر گفت : باید گزارش های وضعیت اقتصادی کشور مبتنی بر واقعیات باشد و مردم بر صحت آن مهر تایید بزنند و مسوولان باید برای رونق اقتصادی و بیکاری اقدام عملی انجام دهند .

********

حجه الاسلام شاکری امام جمعه مهر گفت : اگر میخواهیم کشوری آباد و پیشرفته داشته باشیم باید اقتصاد رو به رشد و توسعه همه جانبه در سایه وحدت و همدلی مردم و مسوولان  را محقق کنیم .

**********

حجت الاسلام صفایی امام جمعه خنج با بیان اینکه رمز پیشرفت و توسعه کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است گفت: تلاش مسوولان و کارآفرینان باید در همین راستا باشد و تحرک و پویایی اقتصادی در کشور ایجاد شود .

*******

حجت الاسلام ناظمی امام جمعه موقت قادرآباد با اشاره به وضعیت بیکاری در کشور تاکید کرد: مسوولان باید با حمایت جدی از سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال جوانان تلاش کنند و با رونق اقتصادی وضعیت معیشتی مردم را بهبود بخشند .

**********

حجت الاسلام درویشی امام جمعه بیضا گفت : اگر مردم پیامبر اسلام و اهل بیت ایشان را در زندگی خود الگو قرار دهند بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی برطرف و رحمت و برکت شامل حالشان می شود .

*********

حجت الاسلام قنبری امام جمعه مرودشت با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس گفت : شهید مدرس فردی ساده زیست ، خداترس و در خدمت مردم بود و نمایندگان مجلس باید این شهید مبارز را الگوی خود قرار دهند .

*******

حجت الاسلام احمدی امام جمعه جویم گفت : شهید مدرس در عصر خفقان و استبداد علیه حاکمیت زور و کسانی که مروج فرهنگ  طنین نماز جمعه در نقاط مختلف فارسغربی و بیگانه بودند قیام کرد .

*****

حجت الاسلام ربانی امام جمعه زرقان هم با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس گفت : مجلس عصاره ملت است و باید نمایندگان با پیگیری مشکلات مردم حوزه های انتخابیه، برای برطرف شدن این مشکلات تلاش کنند .

**

حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه گفت: نام مدرس در اذهان ماندگار است و او کسی بود که سیاست را عین دیانت و دیانت را عین سیاست دانست.

******

حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به حادثه زلزله کرمانشاه گفت: مردم این بخش بیش 151 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به کرمانشاه ارسال کردند و هزینه ساخت یک منزل مسکونی برای زلزله زدگان را برعهده گرفتند.

*******

طنین نماز جمعه در نقاط مختلف فارسحجت الاسلام روحانی امام جمعه خفر هم گفت: مردم خفر همانند دیگر هم وطنانمان نشان دادند که در کنار مردم آسیب دیده کشورمان هستند و با اهدای کمک های خود، سعی کردند از دردهای آن ها بکاهند.

**

حجت الاسلام اسدی امام جمعه داریون با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر داعش گفت: این پیروزی نماد بارز وحدت اسلامی و الگوی خوبی برای دیگر جوامع از جمله ملت های مسلمان است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار