کد خبر: ۵۳۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 01 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،امیردریادار دوم درخوران در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج گفت : پس از جنگ نیروی دریای ایران به یکی از مقتدرترین نیروهای دریایی منطقه تبدیل شده و کشتی‌های دیگر کشورها با احتیاط وارد آب‌های ایران می‌شوند زیرا در صورت کوچکترین اشتباه ضربات مهلکی به آنها وارد می‌شود.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب ساخت و تعمیر ناوها، زیردریایی و قایق‌های تندروی ایران توسط خارجیان انجام می‌شد اما اکنون این کار با دست مهندسان توانمند ایرانی انجام می‌شود.

فرمانده تکاوران و تفنگداران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نیروهای دریایی ارتش در همه آب‌های آزاد و اقیانوس‌های دنیا حضور دارد و پرچم ایران را به اهتزار درآورده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 500 نفر به صورت ثابت در 4 هزار کیلومتر مرز آبی از خطوط کشتی‌رانی ایران حفاظت می‌کند که 4 هزار و 200 کشتی تاکنون اسکورت شده است، همچنین 218 مرحله درگیری با دزدان دریایی داشتیم.

امیردریادار دوم درخوران در پایان تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که نمایندگی پذیرش و استخدام نیروی دریایی ندارد که انتظار می‌رود مسؤولان استان پیگیر راه‌اندازی این دفتر باشند، چرا که راه‌اندازی این دفتر با توجه به آمار بالای بیکاری در استان نقش زیادی در بکارگیری و استخدام نیرو و کاهش بیکاری دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار