با توجه به اینکه بخش عظیمی از بانوان تحصیل کرده در این سازمان مشغول به فعالیت می باشند، به منظور شایسته سالاری و حضور بانوان متخصص در رأس امور مدیریتی، این انتصاب انجام شده است.
کد خبر: ۵۳۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 01 December 2017
با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، خانم "زهره حبیبی" به سمت مدیریت صنایع کشاورزی و صنایع تبدیلی و غذایی استان منصوب شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیریت روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگو با بویرخبر گفت: در راستای توجه استاندار و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان به نقش مدیریتی بانوان، خانم "زهره حبیبی" به سمت مدیر صنایع کشاورزی و صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی استان منصوب شد.

سعید نظری عنوان کرد: با توجه به اینکه بخش عظیمی از بانوان تحصیل کرده در این سازمان مشغول به فعالیت می باشند، به منظور شایسته سالاری و حضور بانوان متخصص در رأس امور مدیریتی، این انتصاب انجام شده است.

انتصاب یک مدیر خانم در کهگیلویه و بویراحمد + تصویر
وی با اشاره به ضرورت حضور بانوان متخصص و فعال استان در امور مدیریتی اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان در این خصوص اقدامات مهمی را انجام داده و بکارگیری بانوان در رأس امورات را در دستور کار خود قرار داده است که در آینده نزدیک بانوان دیگری در این سازمان به تصدیگری امور مدیریتی منصوب می شوند.

نظری در پایان با اشاره به اینکه خانم حبیبی به عنوان رییس اداره ترویج دانش و فناوری های کشاورزی با 18 سال سابقه ی کار در این سازمان مشغول به فعالیت بوده است، افزود: با توجه به سیاست وزارت خانه جهادکشاورزی در خصوص واگذاری بخشی از پست های مدیریتی به جوانان و بانوان، خانم حبیبی که دارای مدرک دکتری کشت و کار گیاهان دارویی است و سابقه درخشان و فعالیت های مستمری در این زمینه داشته است به سمت مدیریت صنایع کشاورزی و صنایع تبدیلی و غذایی این سازمان منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار