کد خبر: ۵۳۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴ 30 November 2017
فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد گفت: ماموران پاسگاه انتظامي تنگ سرخ ، زن و مرد قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و محموله تریاک را کشف و ضبط کردند .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ "علي کرم بازیان" افزود: ماموران پاسگاه انتظامي تنگ سرخ در محور شيراز به ياسوج حين بازرسي و کنترل خودرو هاي عبوري ، يکدستگاه خودرو پژو پارس به رانندگی مرد جوانی و سرنشین خانمی را متوقف کردند.

وي اظهار داشت: اين عوامل با استفاده از تجربيات فني و تخصصي خود در بررسي از اين خودرو، 19 کيلو و 750 گرم مواد مخدر از نوع ترياک که به طور ماهرانه در اين خودرو جاسازي شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد گفت: در اين رابطه راننده خودرو به همراه سرنشین که خانمی به هويت مشخص بوده را دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضایی تحويل دادند.

بازیان در پايان خاطر نشان کرد : همشهريان عزيز در صورت مشاهده و برخورد با خريد و فروش مواد مخدر، مشروبات الكلي و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي توسط افراد متخلف، قانون گريز و قانون شكن، با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفته تا نسبت به شناسايي جرم، دستگيري مجرمان و متخلفان و پاکسازي محلات اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار