کد خبر: ۵۳۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶ 27 November 2017
دبیرکل هفته پژوهش و فناوری استان کهگهلویه و بویراحمد، گفت: مراسم افتتاحیه نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری روز سه شنبه ساعت 13 با حضور استاندار و مسئولان استانی برگزار می شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر اورنگ ایلامی، ادامه داد: در این نمایشگاه نزدیک به 30 دستگاه اجرایی شامل دانشگاه ها، سازمان های دولتی، حوزه های علمیه و شرکت های خصوصی حضور فعال خواهند داشت.

وی در رابطه با نحوه انتخاب پژوهشگران برتر نیز، گفت: براساس مصوبات کمیته علمی و شورای سیاستگذاری هفته پژوهش(1396) 7 نفر از اعضاء هیات علمی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و مراکز تحقیقاتی در گروه های هفت گانه شامل علوم پایه، فنی مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، دامپزشکی، هنر و علوم پزشکی به عنوان پژوهشگر برتر معرفی می شوند.

دکتر ایلامی تصریح کرد: همچنین 7 نفر از پژوهشگران ادارات و سازمان ها نیز در گروه های مربوطه در صورتی که حائز حداقل امتیازات باشند، انتخاب و از آنها تقدیر می شود.

وی یادآور شد: از بین طلاب و روحانیون حوزه های علمیه استان، یک نفر به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب خواهد شد.

دبیرکل هفته پژوهش و فناوری استان، با بیان اینکه دو نفر فناور برتر، توسط پارک علم و فناوری معرفی می شوند، اذعان نمود: دو نفر ایده پرداز برتر نیز توسط بنیاد ملی نخبگان استان معرفی خواهند شد.

وی شرط انتخاب نهایی برترین ها را کسب حداقل امتیاز مورد نیاز عنوان و اظهار داشت: در نهایت برگزیدگان پژوهش و فناوری، توسط کمیته برگزاری جشنواره تعیین خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، یادآور شد: از بین غرفه ها نیز در روز پایانی نمایشگاه ، دوغرفه برتر انتخاب و در مراسم بزرگداشت پژوهشگران و فناوران استان از آنها تقدیر بعمل می آید.

وی، جشنواره دانش آموزی، جشنواره شناسایی و توانمند سازی ایده های برتر را از دیگر برنامه های متنوع هفته پژوهش و فناوری اعلام نمود، که با هماهنگی سازمان آموزش و پرورش استان و بنیاد نخبگان برگزار می شود.

دکتر ایلامی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در این هفته برگزاری کارگاه های مرتبط با موضوع های پژوهش، فناوری و نوآوری توسط دانشگاه ها و سازمان های مختلف در دستور کار است.

 این نمایشگاه در سالن نمایشگاه های شهر یاسوج واقع در فلکه جهاد، جنب ترمینال مسافری، هر روز صبح و عصر پذیرای علاقمندان به پژوهش خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار