فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه از دستگيري عامل شرارت و نا امني و اخلال در نظم عمومی توسط ماموران کلانتري 11 اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 27 November 2017
فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه از دستگيري عامل شرارت و نا امني و اخلال در نظم عمومی توسط ماموران کلانتري 11 اين شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ "منوچهر سياهپور" در تشريح جزئيات اين خبر در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : به دنبال شكايات مردمي مبني بر اخلال در نظم و امنيت عمومي ، قمه کشي ، سلب آسايش شهروندان و قدرت نمايي با سلاح سرد توسط فردي در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس شهذستان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود : مأموران کلانتري 11 با همکاري عوامل يگان امداد اين شهرستان با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتي مخفيگاه متهم را شناسايي و در يك اقدام ضربتي و غافلگيرانه وي را دستگير و يك قبضه سلاح سرد قمه که با آن قصد تمرد و تعرض به مامورين را داشت از او كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه بيان داشت: اين شرور اخلال در نظم عمومي ، تمرد به مامورين ، قمه کشي ، قدرت نمايي با سلاح سرد و سلب آسايش عمومي براي شهروندان و نزاع و درگيري را در پرونده خود دارد.

سياهپور در پايان با اشاره به اينكه متهم پس از تكميل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد ، خاطرنشان ساخت: با توجه به اينکه يکي از وظايف ذاتي پليس ايجاد امنيت و آرامش رواني جامعه بوده و احساس امنيت مهمتر از امنيت فيزيکي در نزد شهروندان است، اين اقدام پليس که با هماهنگي و دستور مقام قضايي انجام شد بازتاب خوبي در بين مردم داشته و از اينكه پليس بار ديگر آرامش را براي آنان به ارمغان آورد ابراز خشنودي كردند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
واقعا بجز اعدام چه مجازاتي براي اين افراد كه امنيت جامعه را برهم ميزندد مناسب است؟ اونهايي كه با مجازات اعدام اين اشرار سابقه دارمخالفند وقتي اينها با قمه مزاحم ناموسشان شدند يا جنايات ديگر در قبال خودشان يا خانوادشان انجام دادند نظر بدند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار