شنیده ها حکایت از اضافه شدن حداقل 6 تا 10 نیروی غیر بومی دارد ؛
تابناک / میزان بالایی از نیروهای شهرداری رشت مربوط به نیروهای شرکتی و حجمی هستند. اما این اتفاقی است که در گذشته رخ داده و بخاطر نبود برنامه سیستماتیک مشکلاتی نیز وجود دارد.
کد خبر: ۵۳۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 27 November 2017
تابناک / میزان بالایی از نیروهای شهرداری رشت مربوط به نیروهای شرکتی و حجمی هستند. اما این اتفاقی است که در گذشته رخ داده و بخاطر نبود برنامه سیستماتیک مشکلاتی نیز وجود دارد.

شنیده ها از ساختمان شهرداری رشت حکایت از اضافه شدن حداقل 6 تا 10 نیرو از شهرداری هایی چون مشهد، تهران و قزوین دارد، در همین راستا احمد رمضانپور نرگسی، عضو شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: در برخی از شهرستان ها افرادی دارای تجربه کاری که اصالتاً گیلانی بوده و دارای سوابق خوبی چون شهرداری برخی شهرها هستند گاهاً به شهرداری رشت منتقل می شوند که در واقع استفاده شهرداری رشت از تجربیات آها برای خانواده شهرداری است و این موضوع ممکن است اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: افرادی اصالتاً گیلانی و رشتی در وزارت کشور یا شهرداری ها مشغول به فعالیت هستند و شاید با توجه به اینکه شهردار نیز غیر رشتی است و در این فرصت اندک هنوز آشنایی کامل از توانمندی های نیروهای منابع انسانی قطعاً نداشته است، شاید این احتمال وجود داشته باشد که افرادی آمده باشند و تقاضایی برای حضور در شهرداری رشت داشته باشند و ایشان هم با توجه به رزومه افراد تشخیص دهند که آنها می توانند به بدنه شهرداری رشت کمک کنند.

عضو شورای شهر رشت افزود: حال اما اینکه کارمندی از شهرداری قزوین، تهران یا مشهد بیاید به شهرداری رشت را بعید می دانم اتفاق بیفتد، نه تنها چنین موضوعی نباید رخ دهد بلکه ما نیز مقابل آن مقاومت خواهیم نمود.

رمضانپور در خصوص حجم بالای نیروهای شهرداری رشت نیز گفت: میزان بالایی از نیروهای شهرداری رشت مربوط به نیروهای شرکتی و حجمی هستند. اما این اتفاقی است که در گذشته رخ داده و بخاطر نبود برنامه سیستماتیک مشکلاتی نیز وجود دارد. برای مثال در گذشته افرادی که دارای تجربه بودند نادیده گرفته شده و افرادی با سوابق کاری بسیار کم به سادگی تبدیل به مدیر و معاون می شدند که این موضوع سبب سرخوردگی نیروهای باتجربه می شد و دیگر امیدی به ارتقا نیز وجود نداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار