شهردار لیکک؛
شهردار لیکک تلاشهای نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی برای کمک به توسعه مرکز شهرستان بهمئی را جهادی دانست و از وی تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۳۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱ 27 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، شهردار لیکک از تلاش و پیگیری نماینده مردم شهرستان بهمئی در مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبار و توسعه شهر لیکک خبر داد و از این تلاش مستمر نماینده محترم تشکر و سپاسگزاری کرد.

تعامل و همکاری همه جانبه نماینده کهگیلویه بزرگ با شهرداری لیکک
 
سید عبدالستار تقوی اظهار داشت:مهندس عدل هاشمی پور با تعامل و ارتباط سازنده ای که با سازمانها و نهادهای کشوری دارد، تاکنون کمک های زیادی به شهرداری لیکک انجام داده است.
وی افزود: با وجود اینکه نزدیک به دو دهه از عمر شهرداری لیکک می گذرد، برای اولین بار با تلاش های قابل تقدیر مهندس هاشمی پور اولین اقساط عوارض نوسازی چاه های نفت به حساب شهرداری واریز شد.
تقوی بیان کرد: نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی با همکاری دکتر خلیلی و مهندس پیرامون که از فرزندان بهمئی در حوزه نفت هستند، توانست بدهی عوارض شرکت نفت به شهرداری لیکک  را در اقساط های 500 و 600 میلیون تومانی به مرحله اجرا بگذارد.شهردار لیکک خاطر نشان کرد: نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی یک دستگاه تانکر آبپاش برای آبیاری فضای سبز شهر لیکک در اختیار شهرداری گذاشت و این کمک در شرایطی بود که گرمای شدید و کمبود آب و ابزار آبیاری به فضای سبز سطح شهر لیکک خسارات زیادی وارد کرده بود و بودجه شهرداری برای خرید تانکر کفاف نمی کرد.
تقوی اضافه کرد: مهندس هاشمی پور با تلاش و رایزنی یک دستگاه آمبولانس هم در اختیار شهرداری لیکک قرار داد .تقوی تصریح کرد: بالغ بر 40میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نفت با رایزنی و پیگیری نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی به پروژه آسفالت معابر شهر لیکک اختصاص یافت.
شهردار لیکک با بیان اینکه نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی برای کمک به جذب اعتبار و توسعه شهر لیکک سنگ تمام گذاشت، افزود : ساختمان جدید شهرداری لیکک با تکنولوژی کوبیاکس آلمان به عنوان جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا با حمایتهای قابل تقدیر مهندس هاشمی پور در حال ساخت است.
تقوی در پایان فعالیت های هاشمی پور را جهادی دانست و بار دیگر از تعامل و همکاری سازنده وی با شهرداری لیکک تقدیر و تشکر کرد./آوای ماغر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار