جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف 90 کيلوگرم حشیش در محور مواصلاتی یاسوج – اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ 26 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ "کیقباد مصطفایی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پی کسب خبري مبني بر اين که فردي قصد دارد از يکی استان های همجوار با خودروی سواری مقداری مواد مخدر را به یکی از استان های مرکزی کشور منتقل و از حوزه استحفاظي استان کهگیلویه و بویراحمد عبور کند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.

وی گفت : ضمن هماهنگی هاي قضائی، اکیپ های عملیاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محور مواصلاتي مورد نظر اعزام و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

سرهنگ مصطفایی افزود : ماموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی نهایتاً خودروی سمند حامل مواد مخدر را در این محور شناسایی و بلافاصله اقدام به تعقیب نامحسوس و سپس به راننده آن دستور توقف دادند.

وی خاطر نشان کرد : راننده این خودرو بدون توجه به دستور پلیس با سرعت زياد و غير متعارف اقدام به فرار می نماید که پس از تعقیف و گریز چند کیلومتری راننده از خودروی پیاده و پس از آتش زدن خودرو، از محل متواری شد.

این مقام انتظامی ادامه داد : ماموران پلیس، با دستگیری راننده و خاموش کردن خودرو حامل مواد مخدر ، 90 کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش به صورت نیمه سوخته کشف و ضبط کردند.

جانشین فرماندهی انتظامي استان کهگیلویه و بویراحمد در پايان يادآور شد: نيروي انتظامي استان با اشراف اطلاعاتي و حضور خود در تمام نقاط مختلف این استان اجازه نمي دهد قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت در هيچ نقطه اي از استان احساس امنيت و آرامش كنند و برخورد نيروي انتظامي و دستگاه قضائي با آنان قاطع و قانوني است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار