کد خبر: ۵۳۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸ 26 November 2017
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از غرق شدن دو کودک 3ساله و 4ونیم ساله در منطقه سیلاب کلوار (لوداب) خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی اورژانس115 استان؛ جلال پورانفرد با بیان اینکه این غرق شدگی امروز(یکشنبه) 5 آذر96 ساعت13و14دقیقه به وقوع پیوست، گفت: متاسفانه این غرق شدگی یک کودک را به کام مرگ و دیگری را روانه بیمارستان کرد.

وی افزود: در پی اعلام این خبر، فورا یک دستگاه آمبولانس از منطقه مارگون به محل اعزام شد.

رئیس اورژانس 115 مرکز استان بیان کرد: کودک غرق شده که توسط ماشین شخصی به درمانگاه(بونه پهن) انتقال داده شده بود، توسط آمبولانس 115 به سمت مرکز درمانی اعزام و در طول مسیر با توجه به وضعیت وخیم مصدوم در ساعت 13و50دقیقه درخواست بالگرد هوایی شد.

وی اظهار داشت: کودک غرق شده ای که توسط بالگرد انتقال داده شد، سطح هوشیاری پایینی داشته و در مسیر دچار تشنج شدکه توسط تکنسین بالگرد اقدامات درمانی لازم، مانیتورینگ و اکسیژن درمانی انجام و بیمار، به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافت.

پوران فرد تصریح کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دو کودک غرق شده، یک کودک 3ساله فوت کرد، که از محل حادثه به مراکز درمانی انتقال داده نشد و گزارشی هم دراین زمینه به اورژانس115 اعلام نگردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار