مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت که در سال جاری روزهای پاک در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
کد خبر: ۵۲۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 26 November 2017
به گزارش تابناک : فردین حکیمی روز یکشنبه افزود: بر اساس بررسی های انجام شده توسط کارشناسان هوای معاونت نظارت و پایش این اداره کل تعداد روزهای پاک از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه سال جاری 21 روز بوده است.
وی اظهار داشت: این در حالی است که تعداد روزهای پاک در سال گذشته در این مدت 17 روز بوده است.
وی با بیان اینکه تعداد روزهای سالم سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته، گفت: تعداد روزهای سالم در مدت ذکر شده سال گذشته 190 روز بوده که تعداد این روزها در سال جاری 186 روز می باشد.
حکیمی افزود: همچنین تعداد روزهای ناسالم برای گروه های حساس در سال جاری 38 روز بوده که در سال گذشته 36 روز بوده که بیشترین تعداد روزهای ناسالم برای گروه های حساس در سال جاری در آبان ماه به دلیل سرما و وارونگی هوا گزارش شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری شرایط ناسالم بر تمام گروه ها را نداشته ایم، بیان داشت: در سال گذشته نیز فقط شاهد 3 روز ناسالم برای تمام گروه ها (وضعیت هشدار) بوده ایم.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز در ادامه به بهبود وضعیت کیفی هوا در روزهای اخیر به دلیل وزش باد و بارش برف و باران در استان اشاره کردو گفت: بر اساس آخرین اعلام ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در استان، کیفیت هوا در شهرستان های کرج، اشتهارد و فردیس پاک و در شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ سالم است.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار