کد خبر: ۵۲۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵ 26 November 2017
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : با تلاش مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با دستگيري یک قاچاقچي، محموله جاسازی شده تریاک در خودروی وانت پراید این قاچاقچی کشف شد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سعید بالش زر" در خصوص این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته در ايست و بازرسي مستقر در محور اصفهان به ياسوج ، حين کنترل خودرو هاي عبوري ، به يکدستگاه خودروی وانت پراید مشکوک و خودرو مورد نظر را جهت بررسی متوقف کردند.

وي اظهار داشت: اين عوامل با استفاده از تجربيات فني و تخصصي خود در بررسي از اين خودرو موفق به کشف مقدار 35 کيلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع ترياک شدند که به طور ماهرانه در اين خودرو جاسازي شده بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اين رابطه راننده خودرو به هويت مشخص دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع ذيصلاح تحويل داده شد .

سرهنگ بالش زر در پايان خاطر نشان کرد : همشهريان عزيز در صورت مشاهده و برخورد با خريد و فروش مواد مخدر، مشروبات الكلي و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي توسط افراد متخلف، قانون گريز و قانون شكن، با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفته تا نسبت به شناسايي جرم، دستگيري مجرمان و متخلفان و پاکسازي محلات اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار