کد خبر: ۵۲۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷ 25 November 2017
با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از خانواده دانش‌آموز لودابی که اعضای بدنش به بیماران نیازمندان اهدا شد تقدیر شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان در آئینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولان آموزش و پرورش لوداب و اهالی روستای ظفرآباد چین از خانواده مرحوم محمدرضا فاتحیان دانش‌آموزی که اعضای بدنش را به بیماران نیازمند اهدا کرد، تقدیر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آئین گفت: به پاس اقدام ارزشمند خانواده مرحوم فاتحیان آموزش و پرورش استان از خانواده ایشان تقدیرکرد.
 
تقدیر از خانواده دانش‌آموز لودابی اهدا کننده عضو 

هادی زارع پور گفت: زیباترین انفاق،بخشش چیزهایی است که انسان آنها را دوست دارد.

وی تصریح کرد: جان بخشیدن به یک انسان براساس فرموده قرآن کریم جان بخشیدن به تمامی انسانها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: ما در آموزه‌های دینیمان داریم که انسان همواره باید برای مرگ وموت آماده باشد وتأکید شده که جوهره همه ادیان الهی بویژه ادیان توحیدی این است که انسان نباید از مرگ غافل باشد.

وی گفت:امام علی(ع)در نهج البلاغه می فرماید انسان هرنفسی که می کشد یک گام به مرگ نزدیکتر می شود.
 
تقدیر از خانواده دانش‌آموز لودابی اهدا کننده عضو 

در این آئین که رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و مشارکت‌های مردمی مدیرکل را همراهی کردند گفت: از دست دادن فرزند غمی سنگین است اما اهدای اعضایش به بیماران نیازمند رفتنش را ماندگار می‌کند.

همچنین آقای کمالی رئیس آموزش و پرورش لوداب در این مراسم هم گفت: تقدیر و تجلیل از این خانواده تقدیر از انسانهایی است که دوست داشتن ترین دارایی خود را بخشیده‌اند.

در پایان لوح تقدیر اداره کل آموزش و پرورش استان و آموزش وپرورش لوداب به خانواده دانش‌آموز فاتحیان اهدا شد.
 
تقدیر از خانواده دانش‌آموز لودابی اهدا کننده عضو 

گفتنی است: محمدرضا فاتحیان 13 ساله پایه ششم ابتدایی در مدرسه شهید پیرایش روستای ظفر آباد چین در بخش لوداب بویراحمد مشغول به تحصیل بود که چند روز پیش بر اثر تصادف خودرو دچار مرگ مغزی شد.

با تلاش تیم پیوند اعضای دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و یاسوج دو کلیه و کبد این دانش‌آموز از بدن وی جدا و برای پیوند به بیماران نیازمند به شیراز انتقال یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار