نماينده ولي فقيه در استان مركزی:
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسلمانان با وحدت می توانند بزرگترین و قدرتمندترین دشمنان خود نیز شکست دهند. اگر عراق و سوریه به حال خود رها شده بود، امروز باید در شهرهای خودمان با آنها مقابله می کردیم.
کد خبر: ۵۲۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ 22 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی افزود: تجزیه شرق رود فرات در سوریه (حدود یک پنجم خاک این کشور) هدف اصلی داعش بود که آزادسازی بوکمال و تخریب پایگاه اصلی این گروهک تکفیری همه نقشه ها را نقش برآب کرد و امروز سوریه و عراق در امنیت به سر می برند.

وی ادامه داد: هوشیاری و درایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، اقدام به هنگام آیت الله سیستانی در شکل گیری نیروهای بسیج مردمی در عراق و از ایثارگری های رزمندگان اسلام در سپاه قدس، لشگر بدر و حشدالشعبی زمینه آزاد سازی سوریه و عراق را فراهم کرد و امروز مسلمانان باید شکرگزار این نعمت الهی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: برخی از افراد وابسته به نظام اسلامی مخالف حضور رزمندگان ایرانی در سوریه و عراق بودند در صورتی که نگاه هوشمندانه  رهبر معظم انقلاب به این موضوع حمایت همه جانبه از عراق و سوریه بود.

وی افزود: اگر عراق و سوریه به حال خود رها شده بود، امروز داعشیان وارد خاک ما شده بودند و باید در شهرهای خودمان با آنها مقابله می کردیم.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: بی شک مسلمانان با وحدت و یکپارچگی می توانند بزرگترین و قدرتمندترین دشمنان خود نیز شکست دهند.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري در خصوص امداد رسانی به زلزله زدگان نیز گفت: شیوه امداد رسانی باید از ارسال اقلام و ملزومات به کمک های نقدی تغییر کند چرا که برای ساخت منازل مشکونی بیشتر از هر چیزی نیاز به اعتبارات نقدی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار