کد خبر: ۵۲۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵ 21 November 2017
تابناک / بیش از 50 طرح عمرانی و اقتصاد مقاومتی در گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ 53 طرح عمرانی و اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته بسیج در گیلان به بهره برداری رسیده است.

سرهنگ عاشوری، فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا گفت: 40 واحد مسکن محرومان در مجموع با 14 میلیارد ریال هزینه در این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: 8 میلیارد و 400 میلیون ریال معادل 60 درصد هزینه ساخت این خانه ها هدیه رهبری و 5 میلیارد و 600 میلیون ریال بقیه از محل مشارکت مردم و خیران تامین شده است.

سرهنگ پورکریمی، فرمانده سپاه رودسر هم از افتتاح یک طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد و گفت: یک مزرعه پرورش ماهی سرد آبی به مساحت 300 متر مربع، با 3 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و ظرفیت تولید سالانه 15 تن به مناسبت هفته بسیج به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح برای 3 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است، افزود: هزینه ساخت مزرعه پرورش ماهی سرد آبی از تسهیلات اقتصاد مقاومتی سپاه، صندوق کارآفرینی امید و آورده مجری طرح تامین شد.

سرهنگ جانباز، فرمانده سپاه ماسال با اشاره به افتتاح یک مزرعه پرورش ماهی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان گفت: یک مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به مساحت هزار متر مربع و با 200 میلیون ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

وی افزود: هزینه ساخت این مزرعه از محل تسهیلات اقتصاد مقاومتی سپاه تامین شده است.

سرگرد یعقوبی، جانشین فرمانده سپاه لنگرود نیز از افتتاح یک واحد پرورش زالوی طبی به مساحت 25 متر مربع و 400 میلیون ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه چاف چمخاله این شهرستان خبر داد و گفت: نیمی از هزینه اجرای این طرح از محل تسهیلات اقتصاد مقاومتی سپاه  تامین شد و بقیه آورده متقاضی بود.

وی با بیان اینکه در این واحد تولیدی در هر دوره  3 ماهه می توان 10 هزار زالوی طبی تولید کرد، افزود: با بهره برداری یک واحد پرورش زالوی طبی برای 5 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد.

10 واحد خانه محرومان در مجموع با 2 میلیارد ریال هزینه نیز در شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار