رئیس هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم خبر داد
رئیس هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم از افتتاح آکادمی دوومیدانی ویژه بانوان این رشته در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۴ 11 November 2017
به گزارش تابناک قم، علی رضایی اظهار کرد: آکادمی دوومیدانی بانوان ویژه رده سنی بزرگسالان 18 تا 45 سال به زودی در پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) قم افتتاح خواهد شد و ثبت‌نام از علاقمندان به حضور در این آکادمی انجام می‌شود.

وی در ادامه به تغییر مکان تمرین دوومیدانی‌کاران قم تا اطلاع ثانوی اشاره و بیان کرد: تمرینات تیم دوومیدانی آقایان تا زمان بازسازی کامل پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم به پیست تارتان بین‌المللی ورزشگاه یادگار امام (ره) انتقال یافته است.

رئیس هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم که از سوی فدراسیون این رشته به عنوان مسوول کمیته تیم‌های ملی پایه دوومیدانی ایران منصوب شده در ادامه اظهار کرد: در جلسه کمیته تیم‌های پایه فدراسیون دوومیدانی برنامه‌های آینده تمام رده‌ها برای اعزام‌های برون‌مرزی مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این جلسه با حضور رئیس، دبیر، نایب‌رئیس بانوان، مسئول کمیته برگزاری مسابقات و ناظر استان‌ها و دیگر اعضاء برگزار شد و مباحثی راجع به برگزاری اردوی تیم‌های ملی صحرانوردی، قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی المپیک نوجوانان انجام پذیرفت.

رضایی یاد آور شد: همچنین در این جلسه مقرر شد نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی دختران و پسران دوومیدانی ایران در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شود، ضمن اینکه برای مواد مختلف این رشته، ناظرهایی از سوی فدراسیون با هدف ارزیابی و بررسی عملکرد ملی‌پوشان تعیین شدند تا در مراحل مختلف اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی حضور داشته باشند.

وی سپس به آغاز اردوی تیم اعزامی به رقابت‌های آسیایی اشاره و بیان کرد: اردوی تدارکاتی برترین‌های رده‌های سنی نوجوانان و جوانان دختر و پسر دوومیدانی ایران از هفته آینده در تهران آغاز می‌شود تا ملی‌پوشان آمادگی لازم برای اعزام‌ به رقابت‌های برون‌مرزی را به دست بیاورند.

رضایی اظهار کرد: این اردوی تدارکاتی برای نوجوانان اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان آسیا در سال 2018 و جوانان اعزامی به مسابقات صحرانوردی و دوومیدانی قهرمانی آسیا در سال آینده با حضور تعداد 50 دوومیدانی‌کار به همراه مربیان آنها برگزار می شود.

رئیس هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم در پایان اظهار کرد: این اردو با هدف آماده‌سازی برترین‌ها از 23 تا 29 آبان ویژه دختران دوومیدانی‌کار و از 14 تا 20 آذر ماه برای پسران ملی‌پوش به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار