کد خبر: ۵۲۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 08 November 2017
یک منبع آگاه گفت: دو بازیکن استقلال که روز گذشته در اتوبان های تهران با خودوهای گرانقیمت کورس گذاشته بودند، پس از تمرین امروز در پلیس راهور حاضر می شوند.


به گزارش خبرگزاری میزان، روز گذشته خبرگزاری میران خبری را در مورد مسابقه اتومبیلی دو بازیکن  تیم استقلال تهران منتشر کرد. براین اساس دو بازیکن شناخته شده استقلال پس از تمام شدن تمرین در اتوبان  حکیم با یکدیگر کورس گذاشته و موجب وحشت شهروندان شدند. 


پس از انتشار این خبر بلافاصله کمیته اخلاق فدراسیون از ورود به این پرونده خبر داد. 


در همین حال یک منبع آگاه در پلیس تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان با تشریح جزئیات بیشتر این اتفاق گفت: روز گذشته داریوش شجائیان و جابر انصاری دو بازیکن استقلال با دو خودرو "رنو تالیسمان" و "تویوتا راو4 " از خروجی ورزشگاه تا اتوبان حکیم و سپس در بخش هایی از این اتوبان اقدام به مسابقه دادن کرده و به صورت خطرناک اقدام به رانندگی کرده اند. 


وی ادامه داد: این دو بازیکن براساس اظهارات افراد مطلع،مرتکب تخلفات حادثه ساز شده و به همین دلیل برای ادای توضیحات به پلیس راهنمایی و رانندگی تهران احضار شده اند. 


این منبع آگاه در مورد زمان حضور این افراد در پلیس راهور گفت: براساس اعلام مسئولان باشگاه این افراد در حال حاضر در تمرین هستند و قرار است پس از پایان تمرین  امروز،برای ادای توضیحات در پلیس راهور حاضر شوند. 


وی با اشاره به اینکه پلیس مستندات این اتفاق را کامل بررسی می کند، گفت: پس از بررسی در مورد تخلفات این افراد تصمیم گیری می شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار