به دنبال بروز شایعاتی که طی روزهای گذشته درباره موسسه مالی و اعتباری میزان آغاز شد تعدادی از مشتریان و سرمایه گذاران خرد برای برداشت سپرده های خود اقدام کردند.
کد خبر: ۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶ 15 February 2015

به گزارش تابناک،، این احتمال قوت گرفت که افرادی با شایعه پراکنی در صدد ایجاد جو روانی برای مشتریان هستند  و با تلاش کارآگاهان پلیس فتا و آگاهی خراسان رضوی ۳ نفر که متهم هستند با نشر اکاذیب در فضاهای مجازی و انتشار شب نامه، موجب ایجاد بی اعتمادی مشتریان و سرمایه گذاران موسسه مالی و اعتباری میزان شده اند با صدور دستورات قضایی در حالی دستگیر شدند که هنوز افراد دیگری نیز تحت تعقیب پلیس قرار دارند.

به دنبال بروز شایعاتی که طی روزهای گذشته درباره موسسه مالی و اعتباری میزان آغاز شد و بدین ترتیب تعدادی از مشتریان و سرمایه گذاران خرد برای برداشت سپرده های خود اقدام کردند، این احتمال قوت گرفت که افرادی با شایعه پراکنی در صدد ایجاد جو روانی برای مشتریان هستند.

بنابراین با اعلام شکایت مدیران موسسه مالی و اعتباری، پرونده هایی در مجتمع قضایی شهید کامیاب و شهید قدوسی مشهد تشکیل شد و با صدور دستورات قضایی، پی گیری این پرونده در دستور کار مأموران پلیس فتا و آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت.

کارآگاهان، پس از مدتی ردیابی اطلاعاتی و انجام یک سری تحقیقات غیرمحسوس به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد ماجرای شایعات مذکور از یکی از شهرهای مرزی خراسان رضوی آغاز و سپس به شهرهای دیگر به ویژه مشهد کشیده شده است.

در پی دریافت این اطلاعات، کارآگاهان، در اقدامی هماهنگ و ضربتی، موفق شدند ۳ تن از متهمان به نشر اکاذیب و عاملان انتشار شب نامه را در حالی دستگیر کنند که در میان آنان یک زن نیز وجود دارد.

در همین حال یکی از متهمان دستگیر شده، در بازجویی ها عنوان کرده در قبال دریافت وجوهی اقدام به انتشار اخبار کذب با توزیع شب نامه و دعوت به تجمع مشتریان در مقابل شعب موسسه کرده است.

 بررسی های بیشتر بیانگر آن است که ۴ تن دیگر در بروز شایعات مذکور نقش داشته اند که با صدور دستوراتی از سوی مقام قضایی تلاش مأموران برای دستگیری آنان ادامه دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار