کد خبر: ۵۱۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶ 02 November 2017

مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: واژگونی خودرو سمند حامل اتباع بیگانه غیرمجاز (قاچاق انسان) در شهرستان دلگان سه کشته و 6 زخمی برجای گذاشت.
محمودرضا ناصح روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این حادثه که در مسیر روستای علی آباد لدی شهرستان دلگان رخ داد سه نفر در دم جان باختند و 6 نفر زخمی که با آمبولانس به بیمارستان ایرانشهر منتقل شدند.
وی افزود: با اطلاع از وقوع این حادثه سه دستگاه آمبولانس به محل مورد نظر اعزام شد که مجروحان را به بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر انتقال دادند.
به گزارش ایرنا، استان سیستان و بلوچستان به سبب همجواری با 2 کشور افغانستان و پاکستان همواره در معرض معضلاتی چون قاچاق انسان، موادمخدر، موادسوختی و کالا قرار دارد.
برخی افراد سودجو فعال در قاچاق انسان پس از انتقال اتباع خارجی غیر مجاز به داخل کشور آنان را با خودروهای تیزرو سواری و وانت به استانهای داخلی انتقال می دهند که در این میان برخی رانندگان برای فرار از چنگ قانون با سرعت زیاد در جاده های اصلی و فرعی حرکت می کنند و در نهایت منجر به حوادث جبران ناپذیری می شوند.
برخی از این رانندگان در هر خودروی سواری با ظرفیت 5 نفر بعضا تا 20 نفر را سوار کرده و در جاده ها به حرکت در می آیند.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار