مدیرکل حفاطت از محیط زیست استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۳۰ قلاده خرس قهوه‌ای در استان البرز شناسایی شده اند، گفت: این خرس‌ها در ارتفاعات ساوجبلاغ، کرج و طالقان زیست می‌کنند.
کد خبر: ۵۱۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 23 October 2017
به گزارش تابناک : فردین حکیمی با اشاره به مشاهده چند قلاده خرس در طالقان، اظهار داشت: تنها گونه‌ای از خرس که در استان البرز زیست می‌کند، خرس قهوه‌ای است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان البرز با بیان اینکه جمعیت این خرس‌ها در استان قابل توجه است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد، ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به 30 قلاده خرس قهوه‌ای در استان البرز زیست می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته 3 قلاده خرس همزمان در زیست‌گاه در طالقان مشاهده شد، عنوان کرد: همیشه محیط زیست به مردم هشداری در مورد اینکه اقداماتی انجام ندهند دارد که این گونه از زیست‌گاه خود به سمت مردم نروند که یکی از این هشدارها در مورد وجود کندوهای عسل است که باید مسائل ایمنی در این مورد رعایت شود.

حکیمی با بیان اینکه این خرس‌ها در ارتفاعات ساوجبلاغ، کرج و طالقان وجود دارند، اضافه کرد: این 3 قلاده خرس به فردی آسیب نرسانده و به هیچ کندویی حمله‌ور نشده‌اند.






منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار