مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، با بیان اینکه بیش از ۲۰۵ هزار نفر در سه ماه نخست امسال، به سینما رفتند گفت: میزان فروش ۱۰۶ میلیون تومان بوده است.
کد خبر: ۵۱۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 21 October 2017
به گزارش تابناک : احد جاودانی اظهار داشت: با افزودن سالن‌های نمایش فیلم دیجیتال در مجتمع فرهنگی قائمشهر، غدیر جویبار، پیامبر اعظم نور و سالن سیار غدیر محمودآباد به شبکه نمایش فیلم‌های سینمایی استان مازندران دسترسی علاقمندان به تماشای فیلم‌های روز سینمای ایرانی در این شهر ها میسر شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به استعدادهای فرهنگی، هنری، بومی و طبیعی مازندران برای تولید فیلم‌های سینمایی، به تولید ۲۷ فیلم کوتاه و ۱۷فیلم مستند در نیمسال اول سال جاری توسط سینماگران جوان  استان مازندران اشاره کرد و افزود: ۱۰ فیلم کوتاه داستانی دیگر درحال اتمام است.
وی اظهار داشت: استقبال تماشاچیان از اکران فیلم در سالن‌های سینما و افزایش حضور مخاطبان بیانگر ضرورت توجه به سالن‌های سینما در استان گردشگرپذیر مازندران است.
جاودانی فروش سه ماهه نخست سال را حدود ۱۰۶میلیون تومان اعلام کرد و گفت: دراین مدت ۲۰۵ هزار و ۵۱۸مازندرانی به سینما رفتند.
محمد محمدی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران نیز از رشد سه برابری تماشاچیان سینما در سه سال اخیر خبر داد و افزود: فروش فیلم ها نیز در سه سال اخیر رشدی ٥ برابری داشته است.
هم اکنون ١٤ سینما در مازندران با ٥ هزارو ٦١١ صندلی به اکران فیلم مشغول هستند که این تعداد سینما با برنامه‌ریزی انجام شده افزایش خواهد یافت.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار